ΤΑ 20 ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΚΟΛ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ 2007-2008
Video sent by sport24tv
Η επιτυχία αυτή πάντως φαίνεται να ανησυχεί τους ανθρώπους του Hollywood, οι οποίοι περιμένουν πολλά από το blockbuster 'Iron Man'.
H σχεδόν ταυτόχρονη κυκλοφορία των δύο «προϊόντων» και η επιτυχημένη πορεία του πρώτου, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την εμπορική πορεία του δεύτερου, παρότι δεν είναι άμεσοι ανταγωνιστές. Και αυτό γιατί μεγάλο μέρος από το target group των δύο είναι κοινό και ίσως όχι τόσο άνετο οικονομικά, ώστε αμέσως μετά την αγορά του GTA IV, το οποίο κοστίζει 60-90 δολάρια/ευρώ, ακόμα δηλαδή και 10 φορές την τιμή του εισιτηρίου, να πάει να πληρώσει στο κινηματογράφο για να δει τον Iron Man!
Τη συνάντηση τη ζήτησε ο ίδιος ο Σωκράτης Κόκκαλης. Και αιφνιδίασε και τον μάνατζερ του Κωνσταντίνου, αλλά πολύ περισσότερο τον ίδιο τον Κωνσταντίνου. Ο ιδιοκτήτης της ΠΑΕ Ολυμπιακός κάλεσε σε συνάντηση τον Μιχάλη Κωνσταντίνου μαζί με τον μάνατζέρ του Πασχάλη Παπαδόπουλο. Κανείς όμως δεν γνωρίζει τι πρόκειται να τους πει. Οι απόψεις διίστανται και εκείνος που αναρωτήθηκε και αιφνιδιάστηκε πρώτος ήταν ο ίδιος ο Κύπριος σέντερ φορ.
Ποια θα είναι η επόμενη μέρα όμως του Κωνσταντίνου; Σύμφωνα με πληροφορίες της στήλης, ο Σωκράτης Κόκκαλης θα του ανακοινώσει την επιθυμία να μείνει στον Ολυμπιακό, αλλά με κάπως μικρότερες αποδοχές. Και θέλει ο ίδιος να μιλήσει μαζί του διότι θεωρεί ότι μόνο αυτός θα τον πείσει. Πάντως, εάν για οποιονδήποτε λόγο Ολυμπιακός και Κωνσταντίνου χωρίσουν, το πιθανότερο είναι ότι από τη νέα περίοδο ο Κύπριος θα φορά τη φανέλα με το δικέφαλο στο στήθος. Το ερώτημα είναι εάν θα χωράει με τον Μπλάνκο στην ίδια ενδεκάδα. «Θα παραχωράει» υποστηρίζει ο νέος κόουτς.
Η M1 "Homage", όπως χαρακτηριστικά ονομάζεται, αποτελεί τη σύγχρονη εκδοχή ενός αυτοκινήτου που έχει "γράψει" τη δική του -αγωνιστική και μη- ιστορία στα τέλη της δεκαετίας του 1970.
Ακολουθώντας τα σχεδιαστικά πρότυπα του παρελθόντος, η "Homage" διατηρεί το σφηνοειδές σχήμα του θρυλικού προγόνου της, παραπέμποντας άμεσα σ΄αυτόν.
Από την M1 του 1978 προέρχονται τα αναδιπλούμενα φωτιστικά σώματα του μπροστινού τμήματος, οι χαρακτηριστικές γρίλιες που καλύπτουν τη γυάλινη επιφάνεια του πίσω μέρους και το χρώμα του αμαξώματος.
Χωρίς ουσιαστικές διαφορές παρουσιάζονται και οι εξωτερικές διαστάσεις, με μοναδική εξαίρεση το αυξημένο μεταξόνιο που εξασφαλίζει μεγαλύτερη ευρυχωρία στο εσωτερικό.
Παρά το εκθαμβωτικό της παρουσιαστικό η M1 Homage δεν αναμένεται να περάσει στην ευρεία παραγωγή, ενώ ο Βαυαρός κατασκευαστής δεν ανακοίνωσε λεπτομέρειες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του πρωτότυπου δημιουργήματός του.