Δευτέρα, Αυγούστου 25, 2008

H παρουσίαση των 8 νέων παικτών του Ολυμπιακού


Η επίσημη παρουσίαση των οκτώ νέων μεταγραφικών αποκτημάτων του Ολυμπιακού πραγματοποιήθηκε, με τον Σωκράτη Κόκκαλη να επαναλαμβάνει συνεχώς πως προέχει η πρόκριση στους ομίλους, ζητώντας παράλληλα στήριξη από τον κόσμο, ενώ άφησε ανοιχτό παράθυρο για νέες μεταγραφές.

«Είναι δύσκολος ο αγώνας εναντίον της Ανόρθωσης, λόγω του κακού αποτελέσματος στην Κύπρο. Ο Ολυμπιακός, όμως, πρέπει, κι όχι μπορεί, να πάρει την πρόκριση. Για να γίνει, όμως, αυτό θα πρέπει όλοι (κόσμος, διοίκηση, παίκτες) να καταλάβουν τη σημασία που έχει αυτός ο αγώνας. Δε θα είναι θετικό να αποκλειστούμε από την Ανόρθωση, παρότι έδειξε καλά στοιχεία στο πρώτο παιχνίδι. Δε θέλω να πω τώρα περισσότερα, ούτε αν θα κάνουμε άλλες μεταγραφές. Η μεταγραφική περίοδος λήγει 31 Αυγούστου και τότε θα ξέρετε αν θα γίνει άλλη μεταγραφή», είπε αρχικά ο πρόεδρος του Ολυμπιακού, για να συμπληρώσει:

«Αυτή η παρέα που είναι εδώ σήμερα (σ.σ. οι νέοι παίκτες) δείχνει ότι εμείς παρακολουθούμε τις εξελίξεις και κάνουμε ότι μπορούμε για να ενισχύσουμε τον Ολυμπιακό. Όχι με «θα», αλλά με πραγματικές κινήσεις».

Ο κύριος Κόκκαλης αναφέρθηκε και στις καλοκαιρινές κινήσεις, που δεν είχαν σκοπό απλά να εντυπωσιάσουν: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους στενούς συνεργάτες μου, τον κ. Γιάννη Χρυσικόπουλο και τον προπονητή μας Ερνέστο Βαλβέρδε, οι οποίοι όλο αυτό το καλοκαίρι δούλεψαν πάρα πολύ σκληρά ούτως ώστε να μπορέσουμε να ολοκληρώσουμε τις μεταγραφές. Ήταν πάρα πολύ δύσκολο έργο διότι όλοι οι παίκτες που ήρθαν φέτος στην ομάδα, ήταν παίκτες που τους διεκδικούσαν κι άλλες ομάδες, που έφτασαν σε επίπεδο ψηλό στην καριέρα τους και γι’ αυτό καθυστερήσαμε στις μεταγραφές κατά τα δικά σας γραφόμενα.

Μπορούσαμε να τελειώσουμε πολύ πιο γρήγορα εάν πηγαίναμε σε μεταγραφές άλλου τύπου η εντυπωσιασμού. Όλες οι μεταγραφές είναι ουσίας, μεταγραφές που πιστεύω για άλλη μια χρονιά θα καθιερώσουν τον Ολυμπιακό πρωταθλητή στην Ελλάδα κι ελπίζω και να αποφέρουν και μια καλή πορεία στην Ευρώπη, όπου θα δώσουμε μία σκληρή μάχη.

Η ΠΑΕ δεν προέβη σε δηλώσεις όλο το καλοκαίρι. Αυτό το άφησε να το κάνουν άλλοι, διότι η πραγματική αξία της μιας ή της άλλης ομάδας θα φανεί διάρκεια επόμενης περιόδου. Το να βγάζουμε από το καλοκαίρι πρωταθλητές, να λέμε ότι αυτή η ομάδα έχει μια μορφή, μια δυναμική, είναι λόγια τα οποία μπορεί να τα λέει ο καθένας».


Νέα συνέντευξη Τύπου

Ο Σωκράτης Κόκαλης πήρε το λόγο και με το τέλος της συνέντευξης Τύπου, επαναλαμβάνοντας τη σημασία του αγώνα της Τετάρτης και προσθέτοντας ότι θα γίνει νέα συνέντευξη Τύπου για να συζητηθούν τα θέματα που απασχολούν ρτον Ολυμπιακό και το ελληνικό ποδόσφαιρο.

«Η σημερινή δεν είναι συνέντευξη Τύπου, αλλά παρουσίαση των νέων αποκτημάτων της ομάδας. Θα έχουμε πολύ σύντομα την ευκαιρία και την ευχαρίστηση σε άλλη συνάντηση που θα γίνει να μιλήσουμε για τα προβλήματα που υπάρχουν στον Ολυμπιακό και το ελληνικό ποδόσφαιρο. Προέχει, όμως, η συγκέντρωση στον αγώνα της Τετάρτης. Που για μένα είναι πολύ σημαντικός!», επισήμανε χαρακτηριστικά.

Βαλβέρδε: Οπωσδήποτε να περάσουμε!

Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και οι δηλώσεις του Ερνέστο Βαλβέρδε, ο οποίος καλησπέρισε και ευχαρίστησε τους εκπροσώπους του Τύπου στα ελληνικά, δείχνοντας σε πολύ καλή ψυχολογική κατάσταση.

«Καλησπέρα. Για εμάς είναι τύχη που συμμετέχουμε σε μια ομάδα όπως ο Ολυμπιακός. Επίσης θέλω να αναφερθώ στη μεγάλη πρόκληση που μας περιμένει την Τετάρτη. Πριν από δώδεκα μέρες ήμασταν πολύ άτυχοι, αλλά τώρα πρέπει να πάρουμε αυτό που θέλουμε», είπε αρχικά ο Ισπανός τεχνικός και συμπλήρωσε:

«Ξέρουμε όλοι μας τη σημασία του αγώνα με την Ανόρθωση. Και πρέπει να αντιμετωπίσουμε αυτό τον αγώνα νιώθοντας ότι είμαστε στο γήπεδο μας με την υποστήριξη του κόσμους μας. Πρέπει οπωσδήποτε να περάσουμε στην επόμενη φάση του Τσάμπιονς Λιγκ και μπορούμε να τα καταφέρουμε. Και θα ήταν ο καλύτερος τρόπος αυτός για να ξεκινήσουμε το πρωτάθλημα το επόμενο Σάββατο».

«Όλα να πάνε καλά»

Πλην όσων είπαν οι Σωκράτης Κόκκαλης και Ερνέστο Βαλβέρδε, δηλώσεις έκαναν και τα νέα μεταγραφικά αποκτήματα της ομάδας της ομάδας, δίνοντας το στίγμα της νέας χρονιάς:
Οσκαρ Γκονσάλες: «Θέλω να ευχαριστήσω τον πρόεδρο της ομάδας και τον προπονητή. Είμαι πολύ ευχαριστημένος που είμαι εδώ. Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι μέλος του Ολυμπιακού. Είναι μία σημαντική ομάδα στην Ευρώπη. Θέλω να μείνω πολλά χρόνια στον Ολυμπιακό. Ελπίζω να πάνε όλα καλά».

Γιώργος Γκαλίτσιος: «Θέλω να ευχαριστήσω τον πρόεδρο της ομάδας για την εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπό μου, καθώς και όλους τους ανθρώπους της ομάδας που έβαλαν τα δυνατά τους να με φέρουν στην ομάδα. Είμαι πολύ χαρούμενος που ανήκω στην οικογένεια του Ολυμπιακού. Θα δώσω το 100% των δυνατοτήτων μου για να φανώ αντάξιος των προσδοκιών και πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά στο μέλλον». Σεμπάστιαν Λέτο: «Είμαι πολύ χαρούμενος που παίζω σε μία πολύ σημαντική ομάδα. Μου αρέσει που βρίσκομαι εδώ και θα προσπαθήσω για το καλύτερο δυνατό. Ελπίζω όλα να πάνε καλά, ειδικά σε αυτήν τη διοργάνωση που είναι πολύ σημαντική».

Ο Βραζιλιάνος Ντιόγκο έκανε δηλώσεις στον τηλεοπτικό σταθμό «Sport TV»: «Είναι πάρα πολύ δύσκολο να μην μπορώ να μπω μέσα και να βοηθήσω τους συμπαίκτες μου. Θα είμαι πνευματικά μαζί τους. Θα είμαι ο δωδέκατος παίκτης. Πιστεύω ότι θα ανατρέψουμε το αποτέλεσμα και θα προκριθούμε. Με κολακεύουν όλα τα καλά λόγια, όπως αυτά που λέγονται από τον Ζιοβάνι, που ήταν το είδωλό μου όταν έπαιζε στη Σάντος, στη Μπαρτσελόνα και στον Ολυμπιακό. Ελπίζω να κάνω έστω κάτι μικρό από αυτά που έκανε στον Ολυμπιακό».

Αβραάμ Παπαδόπουλος: «Ευχαριστώ τον κ. Κόκκαλη, τον κ. Χρυσικόπουλο και τον προπονητή για την εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπό μου. Ξέρετε κι εσείς ότι περάσαμε δύσκολα. Από τη στιγμή που ολοκληρώθηκε η μεταγραφή, είμαι πολύ χαρούμενος που ανήκω στην οικογένεια του Ολυμπιακού. Δεν λέω άλλα λόγια. Θα δώσω τον καλύτερο εαυτό που μπορώ στην ομάδα. Θα δικαιώσω όλους τους ανθρώπους που προανέφερα».

Ντουντού Σεαρένσε: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος που ήρθα στον Ολυμπιακό. Θα παλέψω με όλη μου τη δύναμη να βγάλω στον αγωνιστικό χώρο αυτό που ξέρω. Ελπίζω να έρθουν τα καλά αποτελέσματα».

Πάβελ Κόβατς: «Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ. Είναι ένας μεγάλος σύλλογος κι ελπίζω όλα να πάνε καλά».

Γιάννης Παπαδόπουλος: «Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι στον Ολυμπιακό. Θέλω να ευχαριστήσω τον κ. Κόκκαλη και τον κ. Χρυσικόπουλο που με εμπιστεύτηκαν και ήρθα στην ομάδα. Θα δουλέψω σκληρά».

Δεν υπάρχουν σχόλια: