Σάββατο, Σεπτεμβρίου 13, 2008

Παπαδόπουλος: "Στεναχωρήθηκα..."


Για το χαμένο πέναλτι εναντίον του Ολυμπιακού, πέρσι στο Γ. Καραϊσκάκης, μίλησε για πρώτη φορά ο Δημήτρης Παπαδόπουλος. Ο Έλληνας επιθετικός τόνισε σε συνέντευξη που παραχώρησε στο αθλητικό περιοδικό «Sport Plus» της «Καθημερινής», ότι ακόμη κι ο αδερφός του να ήταν τερματοφύλακας εκείνη τη στιγμή, θα ήθελε να τον κερδίσει.

«Εγώ είμαι ο Παναθηναϊκός και απέναντί μου είχα τον Ολυμπιακό. Κι ο αδερφός μου να ήταν θα ήθελα να τον κερδίσω. Στεναχωρήθηκα πολύ και δυστυχώς πήρε διαστάσεις το θέμα», είπε ο Παπαδόπουλος αναφορικά με το συγκεκριμένο παιχνίδι.

«Δεν περίμενα αυτό που είπε ο Αντωνίου»

Στη συνέχεια, ο 27χρονος φορ μίλησε και για τον αιφνιδιασμό που ένιωσε όταν ο Κώστας Αντωνίου τον ενημέρωσε ότι δεν υπολογίζεται και καλό θα ήταν να βρει ομάδα για να συνεχίσει την καριέρα του: «Μίλησα με τον Κώστα Αντωνίου και μου είπε ότι δε με υπολογίζει ο Παναθηναϊκός και θα έπρεπε να ψάξω να βρω ομάδα. Δεν το περίμενα, δεν είχα ακούσει κάτι σχετικό πριν από εκείνη τη στιγμή».

«Από Αγγλία, Γαλλία και ΠΑΟΚ»
Ο Παπαδόπουλος αναφέρθηκε και στις ομάδες που τον προσέγγισαν για να συνεχίσει την καριέρα του, με τη δική του προτεραιότητα, όμως, να είναι το εξωτερικό: «Είχα πρόταση από ομάδες της Αγγλίας και της Γαλλίας, αλλά δεν έδιναν τα λεφτά που ζητούσε ο Παναθηναϊκός. Πρόταση υπήρχε και από τον ΠΑΟΚ. Είχα μιλήσει με τον Βρύζα και με τον Γεωργιάδη. Τους είπα ότι είναι μεγάλη μου τιμή, αλλά θα ήθελα να συνεχίσω την καριέρα μου στο εξωτερικό».

Δεν υπάρχουν σχόλια: