Τετάρτη, Δεκεμβρίου 03, 2008

Bλέπει Ντούριτσα o Παναθηναϊκός


Ενδιαφέρον του Παναθηναϊκού για τον Γιαν Ντούριτσα αποκαλύπτει ο Τύπος της Σλοβακίας.

"O Γιαν Ντούριτσα ενδιαφέρει τον Παναθηναϊκό" είναι ο τίτλος της της Σλοβακικής εφημερίδας "Pravda". Ο 27χρονος παίκτης έδειξε με δηλώσεις του ότι γνωρίζει το ενδιαφέρον του Παναθηναϊκού, αφήνοντας να εννοηθεί ότι τον απασχολεί η περίπτωση να αγωνιστεί στους "πράσινους".

"Προσωπικά θέλω πολύ να αγωνιστώ στο Τσάμπιονς Λιγκ. Από την άλλη βέβαια έχω συνηθίσει στην Ρωσία, έχω πολλούς φίλους και πολλοί από αυτούς θα ήθελαν να μείνω. Αυτή τη στιγμή δεν αγωνίζομαι σε μία δυνατή αλλά σε μία μάλλον αδύναμη ομάδα του Ρωσικού πρωταθλήματος.

Μου έχει πει κάποια πράγματα ο ατζέντης μου, όμως αυτή δεν είναι και σε τόσο επίσημη μορφή. Επομένως το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε είναι να περιμένουμε επίσημα την μεταγραφική περίοδο του Ιανουαρίου και συν της άλλοις έχω συμβόλαιο διάρκειας τριών χρόνων με την ομάδα μου την Σατούρν.


Η Σατούρν με έχει ενημερώσει ότι με παραχωρεί, αν υπάρξει πρόταση που θα ικανοποιήσει την ομάδα", ήταν τα λόγια του Ντούριτσα.

Η Σατούρν αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα και πιθανό είναι το ενδεχόμενο να συγχωνευτεί με την Κίμκι, προκειμένου να βρεθεί λύση στα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι Ρωσικές ομάδες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: