Σάββατο, Δεκεμβρίου 20, 2008

Ντιόγκο: «Τα θέλω όλα, και το ΟΥΕΦΑ»!


Σε μεγάλη συνέντευξή του στην Ελλάδα, ο Ντιόγκο μίλησε για την επιθυμία του να κατακτήσει τίτλους με τον Ολυμπιακό, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και στην Ευρώπη. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η δήλωσή του ότι θέλει να μείνει αρκετά χρόνια στους «ερυθρόλευκους» και ότι είναι πολύ ευχαριστημένος στον Ολυμπιακό.

Η συνέντευξη του Ντιόγκο δόθηκε στο περιοδικό «STATUS» και βασικά της σημεία ακολουθούν:

«Όταν αγωνίζεσαι στον Ολυμπιακό δεν μπορείς να διαλέγεις τους στόχους. Ξέρω πολύ καλά πού έχω έρθει και θεωρώ υποχρέωσή μου να κοιτάζω μόνο ψηλά. Θέλω πρωτάθλημα και Κύπελλο στην Ελλάδα και "κούπα" στο UEFA. Γιατί όχι; Ο Ολυμπιακός είναι μεγάλη ομάδα. Γι' αυτό αποφάσισα να έρθω εδώ»,
δήλωσε ο Ντιόγκο.
Eίναι ενθουσιασμένος που βρίσκεται στον Ολυμπιακό: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος, άλλωστε ήθελα πολύ να έρθω. Όταν επιβεβαίωσα από κοντά και με το παραπάνω όσα είχα μάθει για την ομάδα και όλοι, από τη διοίκηση, τους συμπαίκτες μου και τους φιλάθλους έως και τους δημοσιογράφους μου έδειξαν τόση αγάπη, είναι λογικό να είμαι ενθουσιασμένος».

Θα ήθελε να πετύχει όσα ο Τζόρτζεβιτς, αλλά πιστεύει ότι είναι δύσκολο: «Θα ήθελα να γίνω ο νέος Τζόρτζεβιτς, είναι όμως πολύ δύσκολο να πετύχεις όσα ο "Τζόλε", να γράψεις ανάλογη ιστορία. Μακάρι να το έκανα κι εγώ, θα ήταν τιμή μου».
Πόσα γκολ θέλει να σημειώσει φέτος; «Δεκαπέντε νομίζω θα ήταν εντάξει. Είναι η πρώτη χρονιά μου. Δεν βάζω ωστόσο ποτέ συγκεκριμένο στόχο. Θέλω απλώς να πετυχαίνω όσα περισσότερα γκολ γίνεται».
Δεν βιάζεται να μεταγραφεί σε άλλη ευρωπαϊκή ομάδα: «Είμαι ελάχιστο χρόνο στον Ολυμπιακό, έχω ακόμα πολλά πράγματα να δώσω. Και δεν πιστεύω ότι έχω ήδη κάνει κάτι που να δικαιολογεί μεταγραφή σε ξένη ομάδα. Άλλωστε θέλω να παραμείνω στον Ολυμπιακό».

Τι είπε για την πολυσυζητημένη φάση με τον Γκαρσία: «Αν κάποιος παίκτης έκανε κάτι ανάλογο στη Βραζιλία, θα έμενε εκτός αγώνων για ένα χρόνο. Αν τον συναντούσα θα του έλεγα: «Χτύπα με όσο θες. Εγώ θα βάζω κι άλλα γκολ στην ομάδα σου». Ο Γκαρσία έπαιξε μποξ στο Καραϊσκάκη. Το ποδόσφαιρο είναι θέαμα και όμορφες φάσεις, όχι χτυπήματα. Εκτός κι αν ο ΠΑΟΚ είναι ομάδα μποξ».
Σε ποια θέση προτιμάει να παίζει: «Υπάρχουν αγώνες που είναι πολύ δύσκολο να είσαι στην κορυφή της επίθεσης και να περιμένεις να έρθει η μπάλα, υπάρχουν όμως κι άλλοι που αυτό συμβαίνει πολύ συχνά. Είναι ξεκάθαρο ότι εξαρτάται από τον αγώνα».


Η φιλοσοφία του: «Από τότε που ήρθα στον Ολυμπιακό, με τη βοήθεια και του προπονητή, προσπαθώ να βελτιώνω μέρα με τη μέρα το παιχνίδι μου. Στη Βραζιλία, για παράδειγμα, δεν έβαζα γκολ με κεφαλιές. Εδώ τα περισσότερα έως τώρα τα έχω πετύχει με το κεφάλι. Για μένα το να προσπαθώ να βελτιώνομαι συνέχεια και ως παίκτης και ως άνθρωπος είναι φιλοσοφία ζωής».

Για τη ζωή του στην Ελλάδα: «Στην Ελλάδα έχω έρθει για να παίξω μπάλα. Στον ελάχιστο ελεύθερο χρόνο μου κάνω παρέα με τον Ντουντού, τον Λεονάρντο και τους Βραζιλιάνους του Παναθηναϊκού, κυρίως με τον Γκάμπριελ. Δεν είναι θέμα επιλογής, αλλά γλώσσας. ¨Οταν θα μπορέσω να συνεννοούμαι στα ελληνικά θα διευρύνω τις παρέες μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: