Παρασκευή, Ιανουαρίου 16, 2009

Παναθηναϊκός: Υπέγραψε ο Νταβίντ


Παίκτης του Παναθηναϊκού είναι από το βράδυ της Πέμπτης, ο 21χρονος κεντρικός αμυντικός, Νταβίντ, που εμφανίστηκε ιδιαίτερα ικανοποιημένος από την έκβαση της μεταγραφής του. Πενταετούς διάρκειας το συμβόλαιο του Βραζιλιάνου πρώην άσου της Παλμέιρας.

Ο Νταβίντ Μπραζ ντε Ολιβέιρα Φίλιο, έκανε την πρώτη του προπόνηση με τη φανέλα του Παναθηναϊκού, την οποία και θα φοράει για τα επόμενα πέντε χρόνια.

Ο Βραζιλιάνος αμυντικός μίλησε στην εφημερίδα "Derby", για τις πρώτες του ώρες στην Ελλάδα...

Πώς σου φάνηκε το αθλητικό κέντρο του Παναθηναϊκού;

"Οι εγκαταστάσεις εδώ είναι καλύτερες. Στην Παλμέιρας είχαν τρία γήπεδα, εδώ είναι εντυπωσιακό και πολύ ήσυχο το αθλητικό κέντρο".

Μίλησες με τον προπονητή ή τους Βραζιλιάνους;

"Ναι, μίλησα. Ο προπονητής είναι πολύ συμπαθητικός άνθρωπος, με υποδέχθηκε πολύ καλά. Ξέρω ότι έχει δουλέψει στην Τσέλσι και την Μπαρτσελόνα. Μίλησα επίσης με τον Γκάμπριελ, αλλά και τους άλλους Βραζιλιάνους. Ο Γκάμπριελ είναι φίλος μου από την εποχή που έπαιζε στη Σάο Πάολο κι εγώ βέβαια ήμουν στην Παλμέιρας".

Είδες τον Ζιλμπέρτο Σίλβα;

"Τον είδα και μιλήσαμε. Μου ευχήθηκε καλή τύχη. Χαίρομαι απίστευτα που θα είμαι μαζί του".

Ο Κλέιτον είναι και οπαδός της Παλμέιρας...

"Αλήθεια; Ωραίο αυτό!"

Εσύ θα είναι ο "νέος Λούσιο";

"Όχι ακόμη. Σε μερικά χρόνια ίσως (γέλια)".

Πώς σου φάνηκε η Ελλάδα;

"Το κλίμα απ' όσο έχω δει είναι σχεδόν το ίδιο με τη Βραζιλία. Η Αθήνα είναι όντως μία πανέμορφη πόλη".

Δεν υπάρχουν σχόλια: