Τρίτη, Μαΐου 26, 2009

Κετσπάγια: Αν δεν αισθανόμουν έτοιμος, δεν θα ήμουν εδώ!

Πανέτοιμος να αρπάξει τη μεγάλη πρόκληση που ονομάζεται Ολυμπιακό είναι ο Τιμούρ Κετσπάγια, κάτι που φαίνεται από τις πρώτες του δηλώσεις ως προπονητής των Πειραιωτών. Ο Γεωργινός τεχνικός αφίχθη το βράδυ της Δευτέρας στο «Ελ. Βενιζέλος», όπου μιλώντας στα ελληνικά ΜΜΕ ξεκαθάρισε πως θέλει να οδηγήσει τους «ερυθρόλευκους» στους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ.

«Δεν μου αρέσουν τα πολλά λόγια. Χρειάζεται σκληρή δουλειά. Μας περιμένει δύσκολη χρονιά και ελπίζουμε ότι θα πετύχουμε τους στόχους μας», είπε αρχικά ο στη «SportDay» και στη συνέχεια απάντησε στις ακόλουθες ερωτήσεις:

Αισθάνεσαι έτοιμος για την πρόκληση που λέγεται Ολυμπιακός;

«Γι' αυτό είμαι εδώ. Αν δεν αισθανόμουν έτοιμος, δεν θα ήμουν εδώ».

Τι ονειρεύεσαι με τον Ολυμπιακό;

«Να πετύχουμε τους στόχους μας. Αυτό είναι το όνειρό μου».

Πέρυσι τέτοια εποχή είχες πληγώσει τον Ολυμπιακό με την Ανόρθωση. Φέτος θα του δώσεις χαρές;

«Θέλω να πετύχει φέτος αυτό που δεν πέτυχε πέρυσι ο Ολυμπιακός, δηλαδή την πρόκριση στο Τσάμπιονς Λιγκ».

Χρωστάς κάτι στον Ολυμπιακό;

«Δεν ξέρω αν χρωστάω κάτι. Ήμουν σε άλλη ομάδα τότε και έκανα το καθήκον μου. Το ίδιο θα κάνω και τώρα με τον Ολυμπιακό».

Ο πρόεδρος μίλησε με κολακευτικά λόγια για σένα, λέγοντας πως είσαι νέος και αξιόλογος και αξίζεις τη στήριξη. Τι έχεις να πεις;

«Είναι πολύ μεγάλη η στήριξη, επειδή για να πετύχεις τους στόχους χρειάζεται στήριξη απ' όλους όσοι βρίσκονται κοντά στην ομάδα και ειδικά τη στήριξη από τον πρόεδρο. Κι εγώ όταν μίλησα μαζί του κατάλαβα ότι με στηρίζει. Μου δίνει πολύ μεγάλο κουράγιο αυτό. Θέλω να δικαιώσω τους ανθρώπους που πίστεψαν σ' εμένα».

Σε φοβίζουν οι δύο προκριματικοί που έχει να δώσει ο Ολυμπιακός για να μπει στους ομίλους;

«Μία μεγάλη ομάδα όπως ο Ολυμπιακός πρέπει να παίζει κάθε χρόνο στους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ. Δεν μας φοβίζει τίποτα. Περιμένουμε απλώς να πετύχουμε τους στόχους μας».

Ως παίκτης έχεις γνωρίσει μεγάλες επιτυχίες στην καριέρα σου. Το βήμα του Ολυμπιακού είναι το μεγαλύτερο;

«Ως προπονητής, ναι, είναι πολύ μεγάλο βήμα να βρίσκομαι στον πάγκο του Ολυμπιακού. Αυτό που θέλω να κάνω τώρα είναι να βοηθήσω με κάθε τρόπο να πετύχει η ομάδα τους στόχους της».

Δεν υπάρχουν σχόλια: