Παρασκευή, Μαΐου 23, 2008

Βαλβέρδε στη συνέντευξη: Όχι σε Ολυμπιακό, δεν είχα πρόταση από ΠΑΟ, μένω Εσπανιόλ

Την επιθυμία του να παραμείνει στην Εσπανιόλ εξέφρασε ο Ερνέστο Βαλβέρδε στη συνέντευξη τύπου που βρίσκεται σε εξέλιξη στο "Μονζουΐκ". "Έχω συμβόλαιο και αν δεν με διώξουν θα μείνω και θα το εξαντλήσω" ανέφερε χαρακτηριστικά. Αναφορικά με την πρόταση του Ολυμπιακού δεν θέλησε να διαψεύσει ότι υπάρχει αλλά

Βαλβέρδε στη συνέντευξη: Όχι σε Ολυμπιακό, δεν είχα πρόταση από ΠΑΟ, μένω Εσπανιόλ

επανέλαβε ότι έχει συμβόλαιο.

Για την Εσπανιόλ και το συμβόλαιο του ανέφερε: «Εγώ είμαι προπονητής της Εσπανιόλ, έχω συμβόλαιο, αλλά δεν έχω συναντηθεί με τη διοίκηση της ομάδας. Μέχρι στιγμής είμαι προπονητής της Εσπανιόλ».

Για το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού δεν το διέψευσε λέγοντας: «Γνωρίζω ότι έχει γραφτεί στον ισπανικό Τύπο, ωστόσο έχω απαντήσει ήδη αρνητικά».

Για τις φήμες για ενδιαφέρον από πλευράς Παναθηναϊκού είπε: "Δεν είχα καμία πρόταση από ΠΑΟ"

Για τον λόγο της συνέντευξης Τύπου είπε: «Σκοπός ήταν να κάνουμε έναν απολογισμό της χρονιάς».

Δεν υπάρχουν σχόλια: