Πέμπτη, Μαΐου 22, 2008

Mπάγεβιτς: "Θέλω να μείνω στον Αρη"


Με δήλωση στην επίσημη ιστοσελίδα του Αρη, ο Ντούσαν Μπάγεβιτς ξεκαθάρισε την κατάσταση με την πρόταση του Παναθηναϊκού και τόνισε πως θέλει να παραμείνει στους Θεσσαλονικείς για να ολοκληρώσει το έργο του.

Συγκεκριμένα, ο Σερβοέλληνας προπονητής είπε: "Για όλη αυτήν την κατάσταση που δημιουργήθηκε θέλω να διευκρινίσω τα εξής: Εχω συμβόλαιο με την ομάδα μου και το σέβομαι. Στον Αρη όλο αυτό το χρονικό διάστημα έκανα τη δουλειά μου όσο μπορούσα καλύτερα και αυτό σκοπεύω και θέλω να συνεχίσω να κάνω. Γιατί πιστεύω στην ομάδα και θέλω να ολοκληρώσω το έργο μου".

Για να ολοκληρώσει: "Θα πρέπει να γίνει ξεκάθαρο ότι δεν επιδίωξα να μου γίνει πρόταση, αλλά όταν μου έγινε από τον Παναθηναϊκό θεώρησα σωστό να μιλήσω με τον κ. Βαρδινογιάννη και να του εξηγήσω πως έχει η κατάσταση. Θέλω να μείνω στον Αρη και να τιμήσω το συμβόλαιό μου και να εκπληρώσουμε όλους μας τους στόχους με την ομάδα μας".

Δεν υπάρχουν σχόλια: