Τετάρτη, Ιουνίου 04, 2008

Κλάσνιτς: "Με ενδιαφέρει ο Ολυμπιακός"


Ο Ιβάν Κλάσνιτς δεν θέλησε να ανανεώσει το συμβόλαιό του με τη Βέρντερ Βρέμης και βρίσκεται στην αναζήτηση της επόμενης ποδοσφαιρικής του στέγης. Σύμφωνα με την αγγλική εφημερίδα "Χέραλντ", ο Κροάτης επιθετικός είναι στο μετεγγραφικό στόχαστρο των Σέλτικ, Ρέιντζερς, Στουτγκάρδης, Μπεσίκτας, αλλά και του Ολυμπιακού.

Ο δηλώσεις του:
"Έχω ακούσει ότι με θέλει και ο Ολυμπιακός. Από μάνατζερ και από δημοσιεύματα. Δεν έχω μιλήσει με κάποιον από την ελληνική ομάδα και ως εκ τούτου δεν μπορώ να πω κάτι πιο συγκεκριμένο γι' αυτό", τόνισε στην εφημερίδα "Πρωταθλητής" ο διεθνής άσος, ο οποίος αποκάλυψε πως έχει πάρει πληροφορίες από έναν πρώην ερυθρόλευκο, τον Τόμισλαβ Μπούτινα.

"Ναι, έχω μιλήσει με τον Μπούτινα και έχω μάθει αρκετά πράγματα για την ομάδα, ενώ έχω πρόσφατη εικόνα από τα δυο ματς του Τσάμπιονς Λιγκ. Ο Τόμισλαβ μου είπε πολύ καλά λόγια, αλλά εφόσον δεν υπάρχει κάτι στα χέρια μου ό,τι και να λέμε είναι θεωρητικό".

Όσο για το πότε θα πάρει την απόφαση για το σε ποια ομάδα θα συνεχίσει την καριέρα του, δήλωσε: "Πότε θα αποφασίσω για το μέλλον μου; Δεν ξέρω. Θα μελετήσω τις προτάσεις που έχω και θα προσπαθήσω να πάρω την καλύτερη απόφαση. Αν ο Ολυμπιακός με προσεγγίσει, σίγουρα θα με ενδιέφερε να συζητήσω το ενδεχόμενο συνεργασίας".

Δεν υπάρχουν σχόλια: