Πέμπτη, Ιουλίου 24, 2008

Θέλω Ολυμπιακό !


Ο Λέτο σε δηλώσεις που έκανε είπε ότι έχει μιλήσει με τον Βαλβέρδε και θέλει να έρθει στον Ολυμπιακό αφού έχει ήδη μάθει πολλά για τους ερυθρόλευκους. Ο Λέτο μάλλον απο την νέα σεζόν θα αγωνίζεται στους ερυθρόλευκους καθώς πριν από την έναρξη των διαπραγματεύσεων μεταξύ του Γιάννη Χρυσικόπουλου και των εκπροσώπων του, ο Αργεντινός χαφ δηλώνει: «Θέλω να έρθω στον Ολυμπιακό, έχω μιλήσει με τον Βαλβέρδε. Αν δε μείνω στη Λίβερπουλ, θέλω να αγωνιστώ εκεί»!

Ο Λέτο, από την Αργεντινή όπου βρίσκεται αυτό το διάστημα, μίλησε στην εφημερίδα «Sportday»:
«Ακόμα περιμένω το κοινοτικό διαβατήριο, αλλά ο χρόνος τελειώνει. Η Λίβερπουλ θα κάνει υπομονή μέχρι τις 31 Ιουλίου. Εχουμε συζητήσει με τους ανθρώπους της Λίβερπουλ και κοινή μας απόφαση είναι να φύγω και να πάω να παίξω δανεικός για μια χρονιά. Πρέπει να πάρω παιχνίδια στα πόδια μου. Γι’ αυτό το λόγο είναι ο μάνατζέρ μου στην Αθήνα. Για να μιλήσει με τον Ολυμπιακό για τον δανεισμό μου στην ελληνική ομάδα. Θέλω να έρθω».

Σε πήρε ο Ερνέστο Βαλβέρδε να συζητήσετε, όπως κάνει με τους υποψήφιους στόχους του Ολυμπιακού;

«Ναι, είναι αλήθεια ότι ο Ερνέστο Βαλβέρδε με πήρε τηλέφωνο! Μου είπε ότι ενδιαφέρεται για μένα και θα με ήθελε στην ομάδα του. Μου ανέλυσε τις σκέψεις του. Τα βρήκα πολύ ενδιαφέροντα αυτά που μου είπε. Για μένα είναι πάρα πολύ σημαντικό να έχω έναν προπονητή που μιλάει τη γλώσσα μου. Θα παίξει και αυτό σημαντικό ρόλο στην απόφασή μου».
Έχεις πάρει πληροφορίες για τον Ολυμπιακό;

«Έχω μιλήσει με κάποιους ανθρώπους για αυτό το θέμα. Δεν θέλω να αποκαλύψω ποιοι είναι αυτοί, αλλά μου έχουν πει πάρα πολύ καλά πράγματα. Μου εξήγησαν ότι ο Ολυμπιακός είναι η μεγαλύτερη ομάδα στην Ελλάδα. Κερδίζει διαρκώς τα πρωταθλήματα και παίζει συνέχεια στο Champions League. Επίσης, μου μίλησαν με πάρα πολύ κολακευτικά λόγια για τον παθιασμένο κόσμο του. Φυσικά ξέρω ότι εκεί αγωνίζονται πολύ καλοί Αργεντινοί παίκτες. Δεν τους έχω μιλήσει, αλλά ξέρω ότι οι Μπελούτσι, Γκαλέτι και Λεντέσμα είναι παίκτες επιπέδου εθνικής Αργεντινής. Θα ήθελα να πάω σε μια ομάδα που βρίσκονται συμπατριώτες μου για να προσαρμοστώ πιο εύκολα».
Είχες άλλες προσφορές στα χέρια σου;
«Έχω κάποιες προτάσεις από την Ιταλία και την Ισπανία. Θα ήθελα πάρα πολύ να παίξω στον Ολυμπιακό. Όμως μετά τη συνάντηση που θα έχει ο ατζέντης μου με τους ανθρώπους της ομάδας θα βάλουμε όλα τα δεδομένα κάτω και θα αποφασίσουμε πού θα πάω. Θέλω όμως να έρθω στον Ολυμπιακό. Ας ακούσουμε όμως πρώτα τι θα μας πουν οι άνθρωποι της ομάδας».
Εσύ τι θες;

«Φυσικά θα ήθελα να μείνω στη Λίβερπουλ. Αλλά αν δεν τα καταφέρω, ο Ολυμπιακός είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση. Συγκεντρώνει όλα τα στοιχεία που θέλω. Μίλησα με τον Ράφα Μπενίτεθ (προπονητής Λίβερπουλ) και μου ξεκαθάρισε ότι με θέλει, αλλά χωρίς το κοινοτικό διαβατήριο δεν μπορώ να μείνω. Με συμβούλεψε να πάω να παίξω σε κάποια άλλη ομάδα ως δανεικός και να επιστρέψω τη νέα σεζόν. Μου επισήμανε ότι οι επτά μήνες που έχω μέχρι στιγμής χωρίς παιχνίδια στα πόδια μου είναι πάρα πολλοί και δεν θα πρέπει να γίνουν περισσότεροι… Έχει δίκιο σε αυτό».

Δεν υπάρχουν σχόλια: