Δευτέρα, Ιουλίου 28, 2008

Θέλει Ολυμπιακό ο Νέρι Καστίγιο!


Ο Νέρι Καστίγιο, σε συνέντευξη που παραχώρησε στον ραδιοφωνικό σταθμό Real FM, ξεκαθάρισε πως επιθυμεί να επιστρέψει στην Ελλάδα και τον Ολυμπιακό.

Ο 24χρονος επιθετικός απέκλεισε το ενδεχόμενο να επιστρέψει στην Σαχτάρ, ενώ δε φάνηκε ιδιαίτερα ζεστός όσον αφορά στην παραμονή του στην Μάντσεστερ Σίτι.


Αναλυτικά οι δηλώσεις του Καστίγιο:

"Ο πρόεδρος είναι αυτός που θα αποφασίσει. Εκείνος θέλει να φτιάξει την ομάδα. Είναι πρώτα απ' όλα θέμα του Ολυμπιακού, αν κάποια στιγμή θα γυρίσω. Σαν Νέρι θέλω να γυρίσω. Ο Ολυμπιακός μου έχει δώσει πολλά, όπως κι εγώ του έχω δώσει πολλά. Τα καλύτερα τα έχω περάσει σε αυτή την ομάδα. Αγαπώ τον Ολυμπιακό και τους οπαδούς, δεν τους ξεχνώ. Αγαπώ την Ελλάδα. Αν με θέλουν έρχομαι στην Ελλάδα. Αν αγαπάς κάτι δεν φεύγει από μέσα σου. Απλά εγώ στο παρελθόν είχα πει ότι δεν μου αρέσει αυτό που έκαναν. Έτσι, όπως έφυγα από την ομάδα".

"Θέλω να φύγω πρώτα από Σαχτάρ κι αν έχω την ευκαιρία να πάω σε άλλη ομάδα, που θα ήταν καλύτερα τα πράγματα για μένα, θα το ήθελα. Ακόμα δεν ξέρω που θα παίξω. Το κοιτάει ο πατέρας μου το θέμα, αν θα φύγω ή, αν θα μείνω στην Σίτι. Ειλικρινά, δεν ξέρω τι θα κάνω. Στην Ισπανία είναι διαφορετικό το ποδόσφαιρο. Στην Αγγλία δεν μου αρέσει καθόλου. Στην Ουκρανία με τίποτα. Στο Ντόνετσκ μην πάτε ποτέ σας. Κάνει τόσο κρύο. Πέφτεις ψυχολογικά. Δεν έχει τον ήλιο της Ελλάδας".

"Παρακολουθώ το ελληνικό πρωτάθλημα μόνο μέσω των εφημερίδων. Δεν έχω δει κάποιο φιλικό. Είναι σίγουρα καλό να έρχονται τέτοιοι παίκτες στο ελληνικό πρωτάθλημα. Πιστεύω είναι καλό για ελληνικό ποδόσφαιρο κι άλλες ομάδες εκτός του Ολυμπιακού να φέρνουν καλούς παίκτες. Ο Ολυμπιακός έχει χρήμα και μπορεί να φέρει παίκτες, αρκεί να τους θέλει".

Δεν υπάρχουν σχόλια: