Τετάρτη, Αυγούστου 20, 2008

Ντιόγκο: "Είμαι πολύ χαρούμενος" (ΦΩΤΟ)

Ντιόγκο: "Είμαι πολύ χαρούμενος"

Στην ανάπαυλα του αγώνα το νέο μεταγραφικό απόκτημα του Ολυμπιακού, Ντιόγκο, μίλησε για τις πρώτες του εντυπώσεις από την Αθήνα και το γήπεδο του Ολυμπιακού:

"Ήρθα σε μία πολύ όμορφη χώρα και σε ένα πολύ όμορφο γήπεδο. Νιώθω ότι είμαι στην Βραζιλία. Μεταξύ εμένα και της ομάδας ήταν όλα κανονισμένα από την αρχή. Το πρόβλημα ήταν με την Πορτουγκέζα και τον Ολυμπιακό. Ευχαριστώ τον πρόεδρο της ομάδας κύριο Σωκράτη Κόκκαλη και τον αντιπρόεδρο κύριο Χρυσικόπουλο που είχαν την υπομονή για να ολοκληρώσουν την μεταγραφή.

Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που είμαι στο γήπεδο. Ο κόσμος είναι πολύ ζεστός σε κάνει να νιώθεις όμορφα να παίξεις μπάλα. Αυτό συζήτησα και με την μητέρα μου. Ελπίζω να πάνε όλα καλά και να παίξω όσο νωρίτερα γίνεται για τον Ολυμπιακό".




Δεν υπάρχουν σχόλια: