Τετάρτη, Αυγούστου 06, 2008

Παρουσιάστηκε η νέα φανέλα της ΑΕΚ



H ΑΕΚ παρουσίασε σήμερα σε γνωστό ξενοδοχείο την νέα της φανέλα για τη σεζόν 2008-09. Το παρών στην εκδήλωση έδωσαν όλα τα νέα μεταγραφικά αποκτήματα του «δικέφαλου», οι Ιγνάσιο Σκόκο, Αντώνης Ρίκκα, Ντάνιελ Μαϊστόροβιτς, Νέιθαν Μπερνς και Σεμπαστιάν Σάχα, εκτός των Αγγελου Μπασινά και Σωτήρη Κυργιάκου.

Νάτσο Σκόκο: "Είμαι πολύ χαρούμενος που φοράω αυτή τη φανέλα, η οποία ξέρω τι αξίζει και τι εκπροσωπεί στην Ελλάδα. Πιστεύω ότι είναι τιμή να φορά κανείς τη φανέλα μίας ομάδας που είναι τόσο σημαντική στην Ευρώπη. Θα δώσω το 100% των δυνατοτήτων μου για να φτάσει η ομάδα στις επιτυχίες. Στόχος μας είναι να κερδίσουμε όλους τους τίτλους για τους οποίους πολεμάμε".

Ντάνιελ Μαϊστόροβιτς: "Ο σύλλογος ξέρουμε ότι έχει πολύ μεγάλη ιστορία και κάθε χρονιά η φανέλα ήταν διαφορετική. Αυτή τη χρονιά η ποιότητα και η νοοτροπία της ομάδας θα αντανακλάται στη φανέλα. Ετοιμαστήκαμε 3 εβδομάδες στην Αυστρία και θα είμαστε έτοιμοι για τη νέα σεζόν. Από παιχνίδι σε παιχνίδι παρουσιαζόμαστε καλύτεροι και ολοένα και περισσότερο καταλαβαίνουμε τι θέλει ο προπονητής από εμάς. Σε δύο εβδομάδες θα είμαστε έτοιμοι".

Αντώνης Ρίκκα: "Είμαι πολύ χαρούμενος που θα βάλω τη φανέλα της ΑΕΚ. Είμαι Έλληνας, αλλά μεγάλωσΑ στη Γαλλία και το πόσο μεγάλη αξία έχει η ΑΕΚ το κατάλαβα στα 2,5 χρόνια που αγωνίζομαι στην Ελλάδα. Το να έρθω στην ΑΕΚ είναι μεγάλη τιμή για μένα. Είμαι περήφανος γι΄ αυτό, αν και δεν περίμενα να γίνει τόσο γρήγορα. Θα δουλέψω πολύ για να φανώ αντάξιος των προσδοκιών".

Σεμπάστιαν Σάχα: "Εχω πολύ καλές εντυπώσεις μέχρι τώρα και στην προετοιμασία γνωρίστηκα με τους υπόλοιπους συμπαίκτες μου. Στόχος είναι το πρωτάθλημα και προσωπικά, θα δώσω τα πάντα για την ομάδα. Είχαμε χρόνο να προετοιμαστούμε κατάλληλα και θα είμαστε έτοιμοι για το παιχνίδι με την Ομόνοια".

Νέιθαν Μπερνς: "Είναι σπάνιο για έναν Aυστραλό να αγωνίζεται στην Ελλάδα και είναι πολλά πράγματα πρωτόγνωρα για μένα. Θα είναι μεγάλη τιμή να φοράμε την κιτρινόμαυρη φανέλα μπροστά σε 60.000 κόσμο στο πρώτο μας παιχνίδι. Απολαμβάνω την παραμονή μου στην Ελλάδα και ελπίζω να παίξω πολλά παιχνίδια με τη φανέλα της ΑΕΚ".

Χουανφράν: "Εχω προσαρμοστεί πού καλά μέχρι τώρα και σ' αυτό με βοήθησαν οι συμπαίκτες μου. Ξέρω τη μεγάλη αξία της ομάδας και ότι έχει απαιτητικούς φιλάθλους. Θα πρέπει να είναι ήσυχοι γιατί θα τα δώσουμε όλα για τη φανέλα. Στο ποδόσφαιρο τίποτα δεν είναι σίγουρο, αλλά θα παρουσιαστούμε πολύ δυνατοί τη νέα αγωνιστική περίοδο".

Δεν υπάρχουν σχόλια: