Δευτέρα, Αυγούστου 04, 2008

Μπραντάο:Ήρθε η ώρα, τα έχουμε βρει σε όλα!


Σίγουρος ότι θα ντυθεί στα «ερυθρόλευκα» είναι ο Μπραντάο. Ο Βραζιλιάνος επιθετικός ήταν ιδιαίτερα αποκαλυπτικός με δηλώσεις που πραγματοποίησε σε Βραζιλιάνους δημοσιογράφους σε ό,τι αφορά την μεταγραφή του στους «ερυθρόλευκους». Μάλιστα, ο άσος της Σαχτάρ αποκάλυψε ότι ο πειραϊκός σύλλογος πληρώνει στους Ουκρανούς την ρήτρα, υπογραμμίζοντας πως χαρακτηριστικά ότι «το αργότερο μέχρι την Τρίτη θα έχουν τελειώσει» όλα.

«Κουράστηκα στην Ουκρανία»
«Κουράστηκα στην Ουκρανία έξι χρόνια και ήρθε η ώρα να συνεχίσω την καριέρα μου σε ένα καλύτερο πρωτάθλημα. Ο μάνατζέρ μου βρίσκεται τις τελευταίες ημέρες στην Αθήνα και διαπραγματεύεται την μεταγραφή μου στον Ολυμπιακό. Γνωρίζω ότι έχει επέλθει πλήρης συμφωνία και η ελληνική ομάδα θα πληρώσει το μπάι άουτ του συμβολαίου μου, που είναι πέντε εκατ. ευρώ. Σήμερα περιμένω τον ατζέντη μου στο Ντόνετσκ για να φέρει την προσφορά στη Σαχτάρ και φυσικά να μετακομίσω στην Ελλάδα», είπε, αρχικά, ο Μπραντάο και πρόσθεσε:
«Η Σαχτάρ ζητάει 10 εκατ. ευρώ, αλλά από τη στιγμή που υπάρχει το μπάι άουτ, πιστεύω ότι δεν θα υπάρξει πρόβλημα. Πιστεύω αύριο ή, το αργότερο την Τρίτη να έχουν τελειώσει όλα και να ταξιδέψω στην Ελλάδα για να ενσωματωθώ στη νέα μου ομάδα».

«Θα πετύχω πολλά γκολ»

Ο Μπραντάο αναφέρθηκε και στην «κόντρα» που υπάρχει ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό: «Ξέρω ότι τα δύο παιχνίδια με τον Παναθηναϊκό είοναι τα σπουδαιότερα ματς όλης της χρονιάς. Πιστεύω ότι θα πετύχω πολλά γκολ σε αυτές τις αναμετρήσεις και θα δώσω μεγάλη χαρά στον κόσμο του Ολυμπιακού!».

Από την πλευρά του, ο Μιρτσέα Λουτσέσκου ήταν κατηγορηματικός στο ενδεχόμενο παραχώρησης του Μπραντάο στον Ολυμπιακό: «Η Σαχτάρ χρειάζεται τον Μπραντάο. Είναι πάρα πολύ σημαντικός παίκτης για μας και έχουμε χτίσει την ομάδα γύρω του. Εχω πει στη διοίκηση ότι δεν πρέπει να πουληθεί. Θέλω να παίζει μαζί μας στο Τσάμπιονς Λιγκ».

Δεν υπάρχουν σχόλια: