Τετάρτη, Αυγούστου 06, 2008

Εντού: Θα ήθελα να συνεργαστώ με τον Βαλβέρδε


Ο Εντου είναι θετικός στο ενδεχόμενο να συνεχίσει την καριέρα του στον Ολυμπιακό και να συνεργαστεί με τον Ερνέστο Βαλβέρδε. Ο Βραζιλιάνος επιθετικός μίλησε στην εφημερίδα «Sportday» και από ότι φάνηκε από τις δηλώσεις του περιμένει να έρθει επίσημη πρόταση από τους «ερυθρόλευκους».

Αναλυτικά:
-Εχουν βάση τα δημοσιεύματα;

«Ναι, υπάρχει ενδιαφέρον από τις ομάδες που γράφονται, αλλά επίσημη πρόταση δεν έχει υποβάλει κάποιος».
-Εχει επικοινωνήσει κάποιος από τον Ολυμπιακό μαζί σου;

«Με εμένα προσωπικά δεν έχει μιλήσει κανένας, ίσως με τον μάνατζέρ μου».

-Δηλαδή δεν έχεις μιλήσει με τον Βαλβέρδε, του οποίου είσαι προσωπική επιλογή;
«Οχι, δεν έχουμε μιλήσει δεν γνωρίζω αν έχει μιλήσει με τον μάνατζέρ μου. Ο Βαλβέρδε είναι πολύ καλός προπονητής, είχε κάνει εξαιρετική δουλειά στην Εσπανιόλ και χαίρομαι αν αποτελώ επιλογή του. Θα ήθελα να συνεργαστώ με τον Βαλβέρδε και μάλιστα σε μια σημαντική ομάδα, όπως είναι ο Ολυμπιακός. Δεν μπορώ ομως να πω περισσότερα από τη στιγμή που δεν υπάρχει επίσημη πρότασή του».
-Θα έπαιζες στην Ελλάδα;

«Με ενδιαφέρει να είναι ανταγωνιστική η ομάδα και ο Ολυμπιακός είναι. Δεν αποκλείω το ενδεχόμενο να παίξω στην Ελλάδα». -Με δεδομένο το ενδιαφέρον της Βιγιαρεάλ και αγγλικών ομάδων, ποιοι παράγοντες θα σε έπειθαν να αποδεχτείς μία πρόταση του Ολυμπιακού;
«Πρώτα από όλα θέλω να έχω στα χέρια μου την επίσημη πρόταση, ώστε να την αναλύσω και μετά να αποφασίσω. Με ενδιαφέρουν οι προοπτικές της ομάδας, οι συνθήκες σε αυτή, αλλά εξαρτάται και από το συμβόλαιο που θα μου προσφερθεί. Δεν απορρίπτω κάποια ομάδα πριν μάθω την πρότασή της, ειδικά όταν μιλάμε για ομάδα όπως ο Ολυμπιακός, μεγάλη δηλαδή στην Ελλάδα και σημαντική στην Ευρώπη. Ασφαλώς είναι σημαντικό και το γεγονός πως ο Ολυμπιακός αγωνίζεται στο Τσάμπιονς Λιγκ».

-Ποια είναι η προτεραιότητά σου; «Προτεραιότητα είναι να προκύψει κάτι στο οποίο θα συμφωνεί και η Μπέτις, με την οποία έχω συμβόλαιο. Αν προκύψει μεταγραφή που θα ωφελεί οικονομικά και την Μπέτις, έχει καλώς. Διαφορετικά, θα ολοκληρώσω το συμβόλαιό μου».
Αν ο Ολυμπιακός κάνει επίσημη πρόταση τις επόμενες μέρες έχει ελπίδες;
«Είπα και πριν πως δεν αποκλείω τίποτα εκ των προτέρων. Εξαρτάται από την πρόταση. Επαναλαμβάνω πως ο Ολυμπιακός είναι μεγάλη ομάδα και στην Ελλάδα και στην Ευρώπη. Οταν φθάσει η πρόταση, θα τη μελετήσω και θα αποφασίσω».

Δεν υπάρχουν σχόλια: