Τετάρτη, Αυγούστου 06, 2008

Ντούντου: Μπορούμε να πάρουμε οποιονδήποτε τίτλο


Την αισιοδοξία του για τη φετινή πορεία του Ολυμπιακού αλλά και τη δική του παρουσία, εξέφρασε ο Ντούντου Σεαρένσε. Το νέο απόκτημα των «ερυθρόλευκων» πέρασε σήμερα από ιατρικές εξετάσεις και αμέσως μετά έκανε τις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης της πειραϊκής ομάδας

«Ο Ολυμπιακός είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον και πριν δύο χρόνια, αλλά κάτι συνέβη και δεν προχώρησε η μεταγραφή μου. Φέτος τα πράγματα άλλαξαν και φυσικά ρόλο έπαιξε η περσινή καλή πορεία στο Τσάμπιονς Λιγκ. Σε σχέση με τη ΤΣΣΚΑ Μόσχας, η νέα μου ομάδα έχει περισσότερες πιθανότητες να πετύχει στην Ευρώπη. Θέλει συνεχώς να νικάει και έχει τη δυνατότητα να κατακτήσει τον τίτλο σε οποιαδήποτε διοργάνωση. Γνωρίζω ότι ο κόσμος αγαπάει πολύ την ομάδα, άλλωστε αυτό είναι κάτι που κατάλαβα και χθες στο αεροδρόμιο. Επέλεξα το αγαπημένο μου νούμερο «20», με αυτό αγωνιζόμουν και στην ΤΣΣΚΑ Μόσχας. Μίλησα με τον Βαλβέρδε και του είπα ότι είμαι στην κατάλληλη φυσική κατάσταση και μπορώ να αγωνιστώ. Οι ιατρικές εξετάσεις, όμως, καθυστέρησαν και από τη στιγμή που δεν έχω προπονηθεί με τους νέους μου συμπαίκτες προτίμησα να μη λάβω μέρος στο σημερινό φιλικό με τη Σανταντέρ», είπε ο Βραζιλιάνος άσος.

Ο Ντούντου επανέλαβε ότι πριν αποφασίσει να έρθει στην Ελλάδα, μίλησε με τους Λεονάρντο και Ζιλμπέρτο Σίλβα: «Μίλησα με τον Λεονάρντο και μου είπε τα καλύτερα λόγια για τη χώρα και το ποδόσφαιρό της. Μίλησα και με τον Ζιλμπέρτο και του είπα πως θέλω να τον νικήσω».

Δεν υπάρχουν σχόλια: