Πέμπτη, Αυγούστου 21, 2008

Ντιόγκο στην «Lance»: Θέλω να πετύχω με τον Ολυμπιακό! Η υποδοχή ήταν εξαιρετική


Ο Ντιόγκο μίλησε στην εφημερίδα της πατρίδας του, «Lance» και τόνισε: «Πήγα σε μια μεγάλη ομάδα. Ελπίζω να πετύχω. Θα κάνω τα πάντα γι' αυτό. Ήταν όνειρό μου να παίξω στην Ευρώπη και είμαι ευτυχής που το κατάφερα. Θέλω να πετύχω με τον Ολυμπιακό. Είναι σπουδαίος σύλλογος και νιώθω πως όλα θα πάνε καλά». «Θέλω να κληθώ στην Εθνική»

Ο 21χρονος άσος αναφέρθηκε στην υποδοχή που του επεφύλαξαν οι φίλοι του Ολυμπιακού, ενώ παράλληλα υπογράμμισε πως ένας από τους στόχους του είναι να κληθεί στην εθνική Βραζιλίας: «Η υποδοχή που μου έγινε ήταν εξαιρετική. Είναι ευρωπαϊκή ομάδα και θα κάνω τα πάντα για να διακριθώ και να αγωνισθώ στην εθνική Βραζιλίας, που είναι ένας από τους στόχους στην καριέρα μου».

«Πάντα θα βρίσκεται στην καρδιά μου»

Στη συνέχεια, επεσήμανε πως η Πορτουγκέζα θα βρίσκεται πάντα μέσα στην… καρδιά του: «H Πορτουγκέζα θα είναι πάντα μέσα στην καρδιά μου. Είναι αυτή που με έβαλε στο ποδόσφαιρο και άλλαξε τη ζωή μου. Θα ήθελα να φύγω με άλλο τρόπο, δίνοντας αποχαιρετιστήριο παιχνίδι, αλλά δεν ήταν δυνατό. Όλοι ξέρουν πως δεν είμαι ευθυνόφοβος. Πάντα έδινα και την ψυχή μου. Έπαιξα μέχρι και τραυματίας. Μακάρι να γυρίσω μια μέρα και να πανηγυρίσω έναν τίτλο με τη Πορτουγκέζα».

Λεονάρντο: Είναι πολύ ενθουσιασμένος
Με τα καλύτερα λόγια για τον Ντιόγκο μίλησε ο Λεονάρντο: «Οι πρώτες του εντυπώσεις από την ομάδα μας είναι άριστες. Είναι ενθουσιασμένος από την υποδοχή του κόσμου, αλλά κι από αυτά που είδε. Του άρεσε πολύ το γήπεδο. Θα τον βοηθήσουμε όλοι, γιατί μπορεί κι εκείνος να μας βοηθήσει πολύ. Είναι δεύτερος φορ περισσότερο, μπορεί να παίξει πίσω από τον Ντάρκο. Έχει πολύ καλή τεχνική και μπορεί να παίξει εκεί».

Δεν υπάρχουν σχόλια: