Τρίτη, Αυγούστου 19, 2008

Πάτησε Ελλάδα o Nτιόγκο: «Από τώρα είμαι γαύρος»


Ο Ντιόγκο έφτασε στην Ελλάδα πριν από λίγη ώρα και με δηλώσεις του, που πραγματοποίησε στους δημοσιογράφους κατά την έξοδό του από το «Ελευθέριος Βενιζέλος», τόνισε ότι «ήθελα να έρθω πολύ στον Ολυμπιακό, από σήμερα είμαι γαύρος».

Ο Ντιόγκο αποθεώθηκε από περίπου 150 φιλάθλους του Ολυμπιακού, που πήγαν στο αεροδρόμιο και τον υποδέχτηκαν με συνθήματα και χειροκροτήματα.

Ο Ντιόγκο έκανε και τις πρώτες του δηλώσεις δείχνοντας πως γνωρίζει πολύ καλά σε ποια ομάδα ήρθε:

"Πλέον είμαι παίκτης του Ολυμπιακού και τώρα είμαι "γαύρος". Ήθελα από την πρώτη στιγμή να έρθω στον Ολυμπιακό αλλά υπήρχαν κάποια πρόβλημα. Η Πορτουγκέζα άλλαζε συνεχώς άποψη. Τη μία ήθελε να με πουλήσει στον Ολυμπιακό και την άλλη όχι. Είχα μία ανησυχία αλλά τώρα είμαι πολύ χαρούμενος.

Ξέρω πάρα πολύ καλά τι πρέπει να κάνω. Ο Ολυμπιακός είναι μία ομάδα που θέλει να κερδίζει τίτλους και αυτό θέλω και εγώ. Θα δώσω το 100% και θα παλέψω για την φανέλα. Γνωρίζω πως πρέπει να σκοράρω σε όλα τα παιχνίδια αλλά ξέρω πως με τον Παναθηναϊκό θα είναι πιο γλυκό".

Ο Βραζιλιάνος επιθετικός θα μεταβεί στα γραφεία της ΠΑΕ για να υπογράψει το νέο του συμβόλαιο με τους Πρωταθλητές Ελλάδος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: