Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 22, 2008

«Δεν πρέπει να φύγει»


Την πεποίθηση ότι ο Ντέμης Νικολαΐδης θα αδικήσει πρώτα από όλους τον εαυτό του αν φύγει από την προεδρία της ΠΑΕ ΑΕΚ, εξέφρασε ο Γιώργος Δώνης. Ο τεχνικός της Ένωσης, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο «ΑΕΚ Empire», τόνισε ότι η Ένωση χρειάζεται τον Ντέμη τόσο ως άνθρωπο, όσο και ως γνώστη του ποδοσφαίρου, ενώ γνωστοποίησε ότι ήξερε τις προθέσεις του πριν το θέμα δει το φως της δημοσιότητας. Ο 39χρονος προπονητής μίλησε ακόμη για τα σημάδια βελτίωσης που βλέπει στην ομάδα από τη στιγμή που την ανέλαβε, καθώς και για τις προσωπικές του φιλοδοξίες.

«Είμαι άνθρωπος που πάντα κυνηγάω το κάτι μεγαλύτερο. Είμαι φιλόδοξος και όταν σε προπονητικά μικρή ηλικία σου προσφέρονται και οι συνθήκες και τα εφόδια για κάτι καλύτερο, πρέπει να το κυνηγήσεις και αυτό έκανα. Δεν υπήρχε κάτι που να με κάνει διστακτικό. Πολλοί μπορεί να το θεωρούν άγνοια κινδύνου να αναλαμβάνεις μια μεγάλη ομάδα όπως η ΑΕΚ. Ποτέ δεν πέρασε από το μυαλό μου ότι δε μπορώ να το κάνω ή ότι δε νιώθω έτοιμος. Πριν έρθει η πρόταση θεωρούσα τον εαυτό μου έτοιμο. Η Λάρισα ήταν καλή ομάδα απ’ όλες τις απόψεις. Και από πλευράς κόσμου και από πλευράς εργασίας. Απέκτησα εμπειρίες και ήμουν πιο ώριμος», ανέφερε αρχικά για να συμπληρώσει αναφορικά με την αποχώρηση Νικολαΐδη:

«Όχι, δεν γνώριζα την απόφασή του όταν ανέλαβα. Μίλησα μαζί του πριν βγει το θέμα στις εφημερίδες. Με ενημέρωσε ότι είχε στείλει ένα e-mail στους μετόχους για διάφορους λόγους. Όταν βγήκε το θέμα, το ήξερα. Στην απόφασή μου να έρθω στην ΑΕΚ έπαιξε σημαντικό ρόλο η λειτουργία της και η φιλοσοφία που υπάρχει στην ομάδα. Από αυτά που βλέπω σε αυτό το διάστημα των τριών μηνών που είμαι στην ΑΕΚ, αισθάνομαι δικαιωμένος για την απόφασή μου σε ό,τι αφορά αυτά που περίμενα να βρω. Έχω μιλήσει μαζί του και αυτό που έχω να πω - και το έχω πει και στον ίδιο - είναι ότι η απόφαση αυτή αδικεί πρώτα τον εαυτό του. Σίγουρα η ΑΕΚ θέλει τον Νικολαϊδη ως άνθρωπο και ως γνώστη του ελληνικού ποδοσφαίρου να συνεχίσει να προσφέρει στην ομάδα, διότι είναι πολύ λίγες οι ομάδες και πολύ λίγοι άνθρωποι που έχουν αυτή τη φιλοσοφία στο ποδόσφαιρο».

«Βλέπω βελτίωση»

Στη συνέχεια, ο κ. Δώνης σχολίασε και την βελτίωση που βλέπει στους παίκτες του από την αρχή της προετοιμασίας: «Είναι σημαντικό για μένα ότι δουλεύω με παιδιά που ακούνε, συνεργάζονται, είναι καλοί χαρακτήρες και προσπαθούν να ανταποκριθούν σε αυτά που θέλω. Για να μιλήσουμε αγωνιστικά, είμαστε σε καλό δρόμο στον τομέα της τακτικής. Οι παίκτες έχουν αρχίσει και μπαίνουν στη φιλοσοφία ανεξαρτήτως συστήματος. Ένα κομμάτι, στο οποίο θέλουμε δουλειά, είναι η κυκλοφορία της μπάλας. Μου αρέσει να είμαστε κυρίαρχοι του παιχνιδιού. Σε αυτό το σημείο δεν τα έχουμε πάει πολύ καλά. Έχουμε δρόμο ακόμα να διανύσουμε. Σίγουρα υπάρχει μεγάλη βελτίωση από την αρχή της προετοιμασίας, αλλά σε σχέση με αυτό που θέλω να δω – να έχουμε διαρκή κίνηση, να παίζουμε γρήγορα, με καλές πάσες και δημιουργία φάσεων – υπολειπόμαστε».

Τέλος, αναφέρθηκε και στο τι θεωρεί πρόκληση στην προπονητική του καριέρα: «Αυτό που σε καθιερώνει είναι οι τίτλοι. Ας μην κοροϊδευόμαστε. Τους προπονητές, όπως και τους ποδοσφαιριστές, τους καθιερώνουν οι τίτλοι. Μπορεί να είσαι σε μία ομάδα 15 χρόνια, να είσαι η σημαία της και να σε ρωτήσουν πόσους τίτλους πήρες και να πεις κανέναν. Το ίδιο ισχύει και για τους προπονητές. Όταν τελειώσω την καριέρα μου, θα πρέπει στο προφίλ μου να υπάρχουν τίτλοι. Δεν θα θυμηθεί ο άλλος αν παίξαμε καλά σε ένα ματς. Σίγουρα η εικόνα ότι προσπαθείς να φτιάξεις κάτι, να έχεις μια ομάδα που παίζει ποδόσφαιρο μένει, αλλά το ότι η Λάρισα κέρδισε μία άνοδο από τη Β’ στην Α’ εθνική και πήρε το Κύπελλο, είναι τίτλος. Ταυτότητα ως προπονητής πιστεύω ότι έχω. Από εκεί και πέρα, μετράνε οι τίτλοι».

Ζορμπάς: Συνδυάζουμε εμπειρία και νεανικό ενθουσιασμό...

Συνέντευξη στο «AEK Empire» παραχώρησε και ο Παναγιώτης Ζορμπάς, ο οποίος υπογράμμισε: «Στην αρχή υπήρχε μόνο χαρά και ικανοποίηση. Γιατί δούλεψα σκληρά και ήταν κρίμα να πάει χαμένη αυτή η χρονιά που έκανα πέρσι. Αν δεν γύριζα και τώρα, δεν ξέρω αν μετά θα τα κατάφερνα ποτέ. Πιστεύω ότι έδωσα τον καλύτερο μου εαυτό και έδειξα τι μπορώ να κάνω».

Παράλληλα, ο νεαρός μεσοεπιθετικός αναφέρθηκε και στην πρώτη του επίσημη συμμετοχή, στο παιχνίδι με την Ομόνοια: «Ήταν μια στιγμή που δεν θα ξεχάσω ποτέ. Όταν μπήκαμε και χαιρετήσαμε τον κόσμο και μετά όταν άρχισε το παιχνίδι, ήταν σαν ένα μικρό όνειρο. Την είχα ονειρευτεί πολλές φορές αυτή τη στιγμή και ένιωσα πολύ καλά».

Τέλος, για το αν θεωρεί πως λείπει η εμπειρία από την ομάδα, μετά την αποχώρηση βασικών παικτών, τόνισε: «Εγώ θεωρώ ότι φέτος η ΑΕΚ, τα συνδυάζει και τα δύο. Και εμπειρία, αλλά και νεανικό ενθουσιασμό. Έχουν έρθει παίκτες όπως οι Μπασινάς, Κυργιάκος, Χουανφράν, Μαϊστόροβιτς, που είναι πολύ έμπειροι παίκτες και αν καταφέρουμε να τα συνδυάσουμε αυτά τα δύο και μέσα στο γήπεδο, θα έχουμε πολύ καλή ομάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: