Σάββατο, Σεπτεμβρίου 06, 2008

Σόουζα: Ελπίζω να γελάσουμε!


Έτοιμος να ανταπεξέλθει στα καθήκοντα του και να βοηθήσει τον Παναθηναϊκό να φτάσει στην κατάκτηση του πρωταθλήματος, που είναι και ο πρώτος στόχος, δηλώνει ο Ροντρίγκο Σόουζα, σε συνέντευξη του στην εφημερίδα «Πράσινη». Ο Βραζιλιάνος επιθετικός χαρακτήρισε «αποτυχία» ενδεχόμενη απώλεια του πρωταθλήματος, ενώ μίλησε για τον Τεν Κάτε, τα ματς με Σπάρτα, ΑΕΚ, αλλά και αυτό με την Ίντερ που πλησιάζει.

«Ο Παναθηναϊκός είναι μεγάλος σύλλογος και είχα ακούσει τα καλύτερα. Είμαι πανέτοιμος να τα καταφέρω», τόνιζε ο Βραζιλιάνος για αρχή και συνέχισε: «Αγωνιζόμουν στην Φλαμένγκο και οι απαιτήσεις ήταν μεγάλες. Οπότε μπορώ να σηκώσω αυτό βάρος και στον Παναθηναϊκό. Η απόφαση μου βασίστηκε και στο γεγονός ότι ήταν και ο Ζιλμπέρτο Σίλβα στην ομάδα. Είναι μεγάλη υπόθεση που αυτός ο παίκτης βρίσκεται στον Παναθηναϊκό. Επίσης ο Μαρσέλο Μάτος που εξήγησε ότι πρόκειται για ένα μεγάλο σύλλογο και δεν το σκέφτηκα για δεύτερη φορά. Σίγουρα είναι αποτυχία αν δεν κατακτήσουμε το πρωτάθλημα. Όχι μόνο εμείς αλλά και οι μεγάλοι μας αντίπαλοι έκαναν μεγάλες μεταγραφές. Σε όλα τα ματς θα τα δώσω όλα. Οι αντίπαλοι μας δεν είναι 2-3 ομάδες, αλλά 15. Με όλους πρέπει να μπούμε δυνατά και να τα καταφέρουμε. Ελπίζω στο τέλος να είμαστε εμείς αυτοί που θα γελάσουμε».

Για τον αγώνα με την Σπάρτα και την ήττα από την ΑΕΚ, ο Βραζιλιάνος τόνισε «Ενθουσιάστηκα στον αγώνα με την Σπάρτα. Όλος αυτός ο κόσμος με έκανε να νιώσω σαν στο σπίτι μου. Η χαρά μου έγινε ακόμα μεγαλύτερη όταν πέτυχα το γκολ. Η αρχή του πρωταθλήματος σαφώς και δεν ήταν αυτή που θα θέλαμε, αλλά αυτό δεν σημαίνει και πολλά. Απλώς χάθηκε μία μάχη. Προσπαθήσαμε, θέλαμε να κερδίσουμε αλλά δεν δυστυχώς δεν τα καταφέραμε. Έχουμε πολύ χρόνο μπροστά μας».

Για τον ματς με την Ίντερ ο σέντερ φορ του Παναθηναϊκού υπογράμμισε: «Eίναι ένα πολύ σημαντικό ματς για τον Παναθηναϊκό και είμαι σίγουρος ότι θα κάνουμε κάτι καλό», ενώ τέλος, για τον Τεν Κάτε είπε: «Νιώθω πολύ άνετα μαζί του. Μου δίνει ελευθερία και άνεση για να δουλέψουμε. Καθημερινά μιλάει μαζί μου και με βοηθάει πολύ. O Tεν Κάτε μου ζητάει να μένω περισσότερο στην περιοχή για να σκοράρω».


Δεν υπάρχουν σχόλια: