Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 04, 2008

Τσίλντρες: "Θα μάθω ελληνικά"


Ο Τζος Τσίλντρες έδωσε συνέντευξη στο site της πρεσβείας mosaiko.gr, εξηγώντας τους λόγους που τον έκαναν να φορέσει τη φανέλα του Ολυμπιακού, ενώ μίλησε για το ελληνικό μπάσκετ, την Εθνική Ελλάδας και για την επιθυμία του να μάθει την ελληνική γλώσσα.

Πως πήρατε την απόφαση να έρθετε να παίξετε στην Ελλάδα;
Πήρα την απόφαση να παίξω στην Ελλάδα κατά τη διάρκεια της επίσκεψής μου στην Αθήνα. Μου αρέσει πολύ η πόλη και ο Ολυμπιακός είναι μια αξιόλογη ομάδα.

Ποια η γνώμη σας για το ελληνικό μπάσκετ;
Απ' ότι έχω παρακολουθήσει, το ελληνικό μπάσκετ είναι εξαιρετικό. Απολαμβάνω το πόσο σκληρά αγωνίζονται οι ομάδες και το πόσο παθιάζονται οι φανς. Ήταν όμως δύσκολο να παρακολουθήσω πολλά παιχνίδια κατά τη διάρκεια της προηγούμενής μου σεζόν, γι' αυτό και σκοπεύω να ζητήσω από την ομάδα περισσότερα DVD's ώστε να εξοικειωθώ με το στυλ που παίζουν εδώ.

Μερικοί από τους αγαπημένους σας μπασκετμπολίστες;
Ο αγαπημένος μου παίκτης όλων των εποχών είναι ο Scottie Pippen. Απολαμβάνω τα παιχνίδια του γιατί είναι τόσο ευπροσάρμοστος και πάντα νικητής. Είχε την ικανότητα να ελέγχει τον αγώνα χωρίς να σκοράρει όμως ούτε πόντο.

Πείτε μας πως ήταν να παίζεις με την Atlanta και στο NBA. Σε τι διαφέρει με τη νέα σου αγωνιστική περίοδο εδώ στην Ελλάδα;
Το να παίζω με την Atlanta και στο NBA ήταν φοβερή εμπειρία. Έμαθα πολλά παίζοντας ενάντια στους μεγαλύτερους παίκτες του κόσμου. Παρατηρώ πως η μεγαλύτερη διαφορά έγκειται στο στυλ του παιχνιδιού. Το NBA είναι περισσότερο ένας προς έναν, ενώ το ευρωπαϊκό μπάσκετ είναι ένα ομαδικό παιχνίδι.

Έχετε ένα αξιοσημείωτο μέσο όρο 3.5 στο πανεπιστήμιο του Stanford. Πως καταφέρατε να συνδυάσετε το μπάσκετ με τις σπουδές σας;
Για να είμαστε ειλικρινείς, το μέσο όρο 3.5 τον είχα στο σχολείο. Ακόμα πασχίζω να ολοκληρώσω τις σπουδές μου στο Stanford. Όμως δεν θα παραλείψω να ενημερώσω τους πάντες για το μέσο όρο μου μόλις τελειώσω!

Τι πιστεύετε για τους φετινούς Ολυμπιακούς αγώνες; Η Ελλάδα είναι στην ίδια κατηγορία με την Αμερική...
Πιστεύω πως οι Ολυμπιακοί είναι μια μοναδική παράθεση κορυφαίων αθλητών οι οποίοι αγωνίζονται για τις πατρίδες τους. Σχετικά με το ματς Ελλάδας-Αμερικής, νομίζω πως θα είναι ένας συναρπαστικός αγώνας. Δύο ομάδες με εξαιρετικούς παίκτες και θρυλικούς προπονητές. Έμαθα επίσης πως η πλειοψηφία των παικτών θα είναι συμπαίκτες μου την ερχόμενη σεζόν. Σίγουρα θα τον παρακολουθήσω!

Πως εξελιχθήκατε σε τόσο καλό παίκτη; Φυσικό ταλέντο ή πολύ δουλειά...;
Πιστεύω πως έφτασα στο επίπεδο που βρίσκομαι τώρα εν μέρη εξ' αιτίας του φυσικού ταλέντου. Η επιπρόσθετη σκληρή εργασία με έκαναν να παραμείνω έως και σήμερα πιστός στο στόχο μου να γίνω ο καλύτερος παίκτης που μπορώ να γίνω. Αυτό το συνεχές κίνητρο με βοηθά να γίνομαι καλύτερος μέρα με τη μέρα.

Ποιες πιστεύετε είναι οι πιο σημαντικές αρετές για έναν καλό μπασκετμπολίστα;
Πιστεύω πως οι σημαντικότερες αρετές για έναν μπασκετμπολίστα είναι να μπορεί να «διαβάζει» καταστάσεις και να είναι σωστός συμπαίκτης. Τα υπόλοιπα τακτοποιούνται από μόνα τους.

Έχετε μάθει κάποιες ελληνικές λέξεις;
Έχω μάθει ορισμένες ελληνικές λέξεις αλλά δεν έχω ιδέα πως να τις συλλαβίσω. Σκοπεύω όμως να μάθω τη γλώσσα.

Τα σχέδια σας για το μέλλον;
Το μοναδικό σχέδιό μου για το μέλλον είναι να μπορέσω να γίνω όσο καλύτερος άνθρωπος γίνεται με ότι αποφασίσω να καταπιαστώ και θα δουλέψω όσο σκληρά και αν χρειαστεί για να το κάνω αυτό πραγματικότητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: