Κυριακή, Σεπτεμβρίου 28, 2008

Νίνης: Αν παίξουμε όπως πρέπει, δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα


«Έχει αλλάξει πάρα πολύ η ζωή μου. Κάνω αυτό που ήθελα πάντα. Από μικρός ασχολούμαι συνέχεια με το ποδόσφαιρο και είμαι πολύ χαρούμενος και τυχερός που παίζω σε μια ομάδα σαν τον Παναθηναϊκό. Σίγουρα η οικογένειά μου με έχει βοηθήσει πάρα πολύ και σ’ αυτούς οφείλω τα πάντα. Αυτό που είμαι σήμερα το οφείλω στην οικογένειά μου, με τις αρχές που μου έχει δώσει», είπε ο Νίνης στον ραδιοφωνικό σταθμό NovaΣΠΟΡ FM 94,6.


Αναφερόμενος στο γεγονός ότι αγωνίζεται δίπλα σε μεγάλους παίκτες, όπως ο Ζιλμπέρτο Σίλβα, δήλωσε: «Το σκέφτεσαι συνέχεια αυτό. Βλέπεις παίκτες σαν τον Ζιλμπέρτο Σίλβα που έχει πάρει Μουντιάλ και άλλους πολύ σημαντικούς παίκτες και υπάρχουν στιγμές που λες «τι θέλω εγώ εδώ»; Προσωπικά θεωρώ ότι δε χρειάζεται να αποδείξεις τίποτα. Χρειάζεται να παίξεις μπάλα. Αν παίξεις θα αποδείξεις ότι αξίζεις να βρίσκεσαι στην ομάδα».


Για τους φετινούς στόχους του Παναθηναϊκού και τους αγώνες του στο Τσάμπιονς Λιγκ, είπε: «Είμαστε πολύ αισιόδοξοι. Στόχος μας είναι το πρωτάθλημα. Από εκει και πέρα μας ενδιαφέρει να πραγματοποιήσουμε και μια καλή πορεία στην Ευρώπη. Η Ανόρθωση είναι πάρα πολύ καλή ομάδα και θα είναι ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι. Αν, όμως, είμαστε όπως πρέπει και κάνουμε μέσα στον αγωνιστικό χώρο αυτά που θα μας πει ο προπονητής μας, δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: