Τρίτη, Σεπτεμβρίου 09, 2008

Προπονήθηκε ο Λέτο, επέστρεψε ο Μπράβο, στην πρώτη ομάδα ο Κυριάκος Παπαδόπουλος


**Ο Σεμπάστιαν Λέτο ακολούθησε χθες ατομικό πρόγραμμα την ίδια ώρα που οι συμπαίκτες του είχαν ρεπό. Ο Αργεντινός άσος μετά τα όσα συνέβησαν τις προηγούμενες μέρες φαίνεται μετανιωμένος και είναι αποφασισμένος να κερδίσει εκ νέου την εμπιστοσύνη του προπονητή του, Ερνέστο Βαλβέρδε.

Οι δηλώσεις του του Λέτο :

«Δεν έχω πρόβλημα με τον προπονητή. Εχω μάθει να σέβομαι τις αποφάσεις των προπονητών μου. Εκείνοι αποφασίζουν. Εγώ ήρθα στον Ολυμπιακό, επειδή θέλω να παίξω καλό ποδόσφαιρο και να εκμεταλλευτώ την ευκαιρία που μου παρουσιάζεται. Δεν ξέρω πόσο διάστημα θα είμαι στην ομάδα, αλλά όσο είμαι εδώ θα δώσω το καλύτερο εαυτό μου»


**Στου Ρέντη βρέθηκαν και οι Παρασκευάς Αντζας, Πρέντραγκ Τζόρτζεβιτς, οι οποίοι ταλαιπωρούνται από προβλήματα τραυματισμών. Έτοιμοι για την Ξάνθη είναι οι Λεονάρντο, Στολτίδης.

**Σήμερα θα επιστρέψει στην Αθήνα ο Ραούλ Μπράβο, ο οποίος τις τελευταίες μέρες βρισκόταν στην Ισπανία. Ο 27χρονος αμυντικός μετέβη στην πατρίδα του για να παντρευτεί.

**Ακόμη ο Ερνέστο Βαλβέρδε επανέφερε στην πρώτη ομάδα τον Κυριάκο Παπαδόπουλο ο οποίος πραγματοποίησε καλή εμφάνιση στο φιλικό με τον Ιωνικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια: