Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 03, 2008

Ριβάλντο: «Να τους το... ξεπληρώσω»


ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ

«Χαίρομαι πολύ που πήραν την απόφαση να έρθω. Είμαι εδώ για να δουλέψω σκληρά και για να ικανοποιήσω τους φιλάθλους που θέλουν να δουν όμορφο ποδόσφαιρο. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να βοηθήσω τη νέα μου ομάδα. Μου έγινε μία εξαιρετική πρόταση και πρέπει να ανταποδώσω με την παρουσία μου στο γήπεδο, δείχνοντας τις ικανότητές μου», δήλωσε ο 36χρονος άσος.

Ερωτηθείς για το αν είχε άλλες προτάσεις απάντησε: «Είχα συμβόλαιο με την ΑΕΚ, αλλά όταν έληξε η συνεργασία μας, είχα προτάσεις από την Ιαπωνία και την Αυστραλία. Η πιο σοβαρή πρόταση όμως ήταν αυτή από το Ουζμπεκιστάν και γι’αυτό την αποδέχτηκα», ενώ στο ερώτημα μέχρι πότε θα συνεχίσει να αγωνίζεται είπε: «Δεν ξέρω. Παίζω ποδόσφαιρο από παιδί και μόνο ο Θεός γνωρίζει μέχρι πότε θα αγωνίζομαι».

Δεν υπάρχουν σχόλια: