Τρίτη, Σεπτεμβρίου 16, 2008

Βαλβέρδε: Πετύχαμε τον στόχο μας


«Ήρθαμε εδώ για τη νίκη και τα καταφέραμε. Είχαμε δει και στο πρώτο παιχνίδι με την Ανόρθωση στα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ ότι δεν κερδίζει πάντα η καλύτερη ομάδα. Πάντως, το αποτέλεσμα που πήραμε σήμερα στη Δανία είναι πολύ σημαντικό για την πρόκριση στους ομίλους. Πετύχαμε τον στόχο μας. Επίσης, θέλω να τονίσω ότι έχουμε πολλά περιθώρια βελτίωσης», δήλωσε χαρακτηριστικά ο προπονητής των «ερυθρολεύκων».

«Εγώ ξέρω και επιλέγω»

Ο Βαλβέρδε ρωτήθηκε για τις πολλές αλλαγές στο αρχικό σχήμα, σε σχέση με την αναμέτρηση που προηγήθηκε στην Ξάνθη. «Εγώ ξέρω σε ποια κατάσταση είναι οι παίκτες μου και πως έφυγαν από το ματς με την Ξάνθη οι Ντιόγκο, Ντουντού και Λέτο», ήταν το σχόλιό του.

Αναφορικά με την επιλογή του να αφήσει εκτός 18αδας τον Ντάρκο Κοβάσεβιτς, επισήμανε πως «είχα επιθετικούς στη διάθεσή μου και ήταν δική μου απόφαση να τον αφήσω εκτός 18άδας για λόγους τακτικής».

Βίγκχορστ: Δεν τα παρατάμε

Από την άλλη πλευρά, ο τεχνικός της Νόρτζελαντ, Μόρτεν Βίγκχορστ παρά την ήττα με 2-0, επισήμανε πως η ομάδα του δεν πρόκειται να τα παρατήσει και θα παλέψει στη ρεβάνς, στο Καραϊσκάκη.

«Οι παίκτες μου αγωνίστηκαν καλά, αλλά ήταν στενοχωρημένοι, καθώς δεχτήκαμε τα δύο γκολ από λάθη της άμυνας. Δεν έχουμε πετάξει λευκή πετσέτα και θα προσπαθήσουμε σε 14 ημέρες να κάνουμε έναν καλό αγώνα στον Πειραιά. Θα είναι δύσκολα εκεί, αλλά θα αποκομίσουμε εμπειρίες. Οι παίκτες μου έδειξαν αρετές, αλλά έχασαν στα τελευταία λεπτά. Ο Ολυμπιακός έχει καλούς παίκτες και εμείς προσπαθήσαμε να καταστρέψουμε το παιχνίδι του στο κέντρο», ήταν τα λόγια του.

Δεν υπάρχουν σχόλια: