Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 25, 2008

Ντιόγκο: Θέλω να πετύχω στον Ολυμπιακό


Το σπουδαίο μεταγραφικό απόκτημα των "νταμπλούχων", Ντιόγκο Λουίς Σάντο, παραχώρησε συνέντευξη στον NovaΣΠΟΡ FM.


Αναλυτικά η συνέντευξη:


Σε ερώτηση για τη σύγκρισή του με τον Πάτο είπε: Ούτε εγώ ξέρω γιατί με λένε νέο Πάτο. Δεν μπορώ να συγκρίνω το εαυτό μαζί του. Είναι διοφορετικός ο τρόπος παιχνιδιού μας.

Για ποια θέση προτιμά: Μερικές φορές έπαιζα μπροστά και άλλες ως δεύτερος επιθετικός. Παίζω όπου μου πει ο προπονητής. Εγώ νομίζω ότι με βολεύει περισσότερο να έχω ελεύθερο ρόλο, να είμαι στην επίθεση αλλά να μπορώ να γυρίζω πίσω για να παίρνω μπαλιές.

Για το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού και των άλλων ομάδων: Εγώ ήμουν πολύ χαρούμενος όταν προέκυψε το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού. Να πω την αλήθεια δεν περίμενα να έχει τόση οργάνωση ο Ολυμπιακός. Προς το παρόν δε με νοιάζει το ενδιαφέρον των άλλων ομάδων.

Δε με απασχολεί καθόλου. Εγώ πρέπει να ασχοληθώ μόνο με το ποδόσφαιρο. Για τις μεταγραφές και τα λεφτά ασχολούνται οι άλλοι.

Για το τι του αρέσει να κάνει εκτός αγωνιστικού χώρου: Μου αρέσει να βλέπω τηλεόραση, ταινίες και τα videogames.

Για την προσαρμογή του στην Ελλάδα και το ελληνικό ποδόσφαιρο: Υπάρχουν διαφορές ανάμεσα στο βραζιλιάνικο και το ελληνικό ποδόσφαιρο, κυρίως στα μαρξκαρίσματα. Πάντως προσαρμόζομαι και σιγά σιγά θα δείτε τον πραγματικό Ντιόγκο. Έπαιξε πολύ μεγάλο ρόλο και η αντιμετώπιση των συμπαικτών μου αλλά και η παρουσία του Ντουντού και Λεονάρντο στην ομάδα.

Η Ελλάδα μοιάζει πάρα πολύ με τη Βραζιλία. Εγώ έμεινα ένα μήνα χωρίς να παίξω λόγω διαπραγματεύσεων.

Για το ποιος ποδοσφαιριστής του ΟΣΦΠ αν έπρεπε να επιλέξει, κάνει τη διαφορά: Ο Ολυμπιακός είναι μία πολύ ισχυρή ομάδα. Αλλά υπάρχουν ποδοσφαιριστές που μπορούν να κάνουν τη διαφορά όπως ο Μπελούτσι, ο Λέτο και ο Γκαλέτι. Αλλά ο Ολυμπιακός είναι ένα πολύ ισχυρό σύνολο.

Για τον Μπρούνο Ροντρίγκο (συμπαίκτης του στην Πορτουγκέζα) που ενδιαφέρεται ο Ολυμπιακός: Είναι ένας πολύ νέος ποδοσφαιριστής που ανέβηκε στην πρώτη ομάδα μαζί μου. Στη Βραζιλία τρεις ποδοσφαιριστές θα ξεχώριζα για στόπερ και βρίσκεται ανάμεσά τους.

Ποια ομάδα του θυμίζει ο Ολυμπιακός: Μου θυμίζει τη Σάο Πάουλο και τη Γκρέμιο σε στυλ παιχνιδιού. Ως μεγαλείο ομάδας τη Σάο Πάολο και από πλευράς φιλάθλων την Κορίνθιανς και τη Φλαμένγκο

Για το αν γνωρίζει το Σκόκο: Δεν τον ξέρω. Αλλά ξέρω το Ράμος που είχαμε παίξει και αντίπαλοι. Είχαμε παίξει αντίπαλοι στο Μότζι Μίριμ-Πορτουγκέζα και είχαμε χάσει και στα δύο ματς. Όταν θα παίξουμε όμως με την ΑΕΚ, αυτή τη φορά δεν θα χάσουμε από την ομάδα του.

Για το τι περιμένει από τον εαυτό του: Σίγουρα περιμένω να βελτιωθώ. Έχω παίξει μόνο σε τρία παιχνίδια. Έχω πάρει μία γεύση από τα μαρκαρίσματα. Περιμένω να γίνομαι κάθε φορά καλύτερος.

Για τους Έλληνες αμυντικούς συγκριτικά με εκείνους της Βραζιλίας: Είναι σχεδόν ίδιοι. Ήταν πιο σκληρά στη β' Βραζιλίας αλλά εδώ είναι πιο δυνατά τα μαρκαρίσματα όπως και στην πρώτη κατηγορία της Βραζιλίας.

Για τον Ροναλντίνιο: Για μένα είναι δύσκολο να πω για τον Ροναλντίνιο γιατί είναι το είδωλό μου και μου είναι δύσκολο να πω για εκείνον. Είναι αλήθεια πως η απόδοσή του δεν είναι το ίδιο καλή με το παρελθόν.

Για τον Γκεγιέρμε: Πολύ καλός ποδοσφαιριστής που βάζει πολλά γκολ.

Ποια ήταν η αγαπημένη του ευρωπαϊκή ομάδα: Όταν ήμουν μικρός ήμουν φίλαθλος μόνο της Πορτουγκέζα.

Για τα παιδικά του χρόνια και την οικογένειά του: Η οικογένειά μου ήταν φίλαθλοι της Φλουμινένσε, ενώ εγώ κι ο παππούς μου υποστηρίζαμε την Πορτουγκέζα. Ήταν το παράπονο της μητέρας μου που δεν έκανα τίποτα άλλο από το να παίζω ποδόσφαιρο. Ο Ρονάλντο όταν ήμουν μικρός ήταν το ίνδαλμά μου και ονειρευόμουν πως ήμασταν συμπαίκτες.

Ποιος είναι κατά τη γνώμη του ο καλύτερος Βραζιλιάνος ποδοσφαιριστής: Από αυτούς που έχω δει εγώ είναι ο Ρονάλντο. Ο Ροναλντίνιο είναι παρα πολύ καλός παίκτης, αλλά ο Ρονάλντο ήταν ένας συνδυασμός από τεχνική και δύναμη που δεν είχα ξαναδεί. Από βίντεο που έχω δει αναμφισβήτητα είναι ο Πελέ.

Αν μπορούσε να φέρει ένα Βραζιλιάνο στον Ολυμπιακό: Τον Κακά

Αν του αρέσει όπως παίζει ο Ολυμπιακός: Πάνω από όλα έχει την νοοτροπία του νικητή, σεβόμενος πάντα τον αντίπαλο, ενώ για το σύστημα που προτιμά: Σίγουρα με δύο επιθετικούς τα πράγματα είναι πάντα πιο άνετα για εμένα, αλλά ο προπονητής είναι εκείνος που επιλέγει.

Πόσα γκολ υπόσχεται: Δεν είναι σωστό να πω πόσα γκολ θα βάλω, αλλά ας πούμε 15. Μπορεί να βάλω περισσότερα μπορεί λιγότερα, αλλά ας πούμε 15. Το γκολ είναι γκολ. Θα είχα μία καλύτερη γεύση αν μπορούσα να τα πετύχω κόντρα στους μεγαλύτερους αντιπάλους μας, σε ΠΑΟ και ΑΕΚ. Καλό είναι βάζω και εγώ γκολ αλλά και να κερδίζει και η ομάδα.

Ποιον θεωρεί αντίπαλο του ΟΣΦΠ για το πρωτάθλημα: Μου άρεσε ο ΠΑΟ, η ΑΕΚ και ο Ηρακλής μετά και την τελευταία του εμφάνιση.

Για τις κατηγορίες ότι πέφτει εύκολα: Με είδαν μόνο σε 2-3 ματς. Άμα με δουν σε όλο το πρωτάθλημα θα αλλάξουν γνώμη και θα καταλάβουν ότι δε πέφτω εύκολα αλλά ότι προτιμώ να βάλω το γκολ. Αυτό είναι παραμύθια των αντιπάλων.

Για τις κλωτσιές που δέχεται: Δεν υπάρχει πρόβλημα. Όσες φορές με κλωτσούσαν με κλωτσούσαν πάνω στη φάση, επειδή είμαι ένας παίκτης που κυνηγάει την μπάλα, τη φάση. Σαν Βραζιλιάνος, όσο με χτυπά ένας αντίπαλος, τόσο τον "ψάχνω", για να πάρει κίτρινη κάρτα.

Για τον αποκλεισμό από την Ανόρθωση (αν τον πείραξε και αν πιστεύει ότι η παρουσία του θα βοηθούσε): Δεν ξέρω αν μπορούσα να βοηθήσω τον ΟΣΦΠ. Πάντως είναι κρίμα είναι γιατί ο Ολυμπιακός ήταν 12 χρόνια στο Τσάμπιονς Λιγκ, αλλά το κύπελο UEFA είναι αξιοπρεπής διοργάνωση και θα βάλουμε τα δυνατά μας να φτάσουμε όσο πιο ψηλά μπορούμε.

Για το αν αισθάνεται πίεση: Είναι συνηθισμένος γιατί από αυτόν περίμενα τα γκολ και στην Πορτουγκέζα. Αλλά για αυτό με πήρε ο Ολυμπιακός για να πετυχαίνω γκολ.

Για τη διαφορά των φιλάθλων του Ολυμπιακού με αυτούς της Πορτουγκέζα: Θα είμαι ειλικρινής. Σε ποσότητα οι φίλαθλοι του Ολυμπιακού είναι περισσότεροι, αλλα οι φίλαθλοι της Πορτουγκέζα παρόλο που είναι λιγότεροι είναι το ίδιο φανατικοί με αυτούς του ΟΣΦΠ.

Σε ποιο ματς θεωρεί ότι έπαιξε καλύτερα, του άρεσε περισσότερο: Σίγουρα με τον Αστέρα είχα περισσότερες φάσεις και έπαιξα πιο πολύ. Αλλά το ματς με την Ξάνθη ήταν αυτό που μου άρεσε περισσότερο, που ένιωσα καλύτερα.

Για το αν υπήρχε πρόταση από τον Παναθηναϊκό: Υπήρχε ενδιαφέρον από τον ΠΑΟ αλλά τον απέρριψα γιατί είχα συμφωνήσει με τον Ολυμπιακό. Αν υπάρχει ενδιαφέρον από την Ίντερ εγώ δεν το γνωρίζω.

Έχω στο μυαλό μου μόνο το ποδόσφαιρο. Μου λείπουν οι φίλοι μου αλλά είναι κάτι δεδομένο στη ζωή του ανθρώπου και ότι θα χρειαστεί να συμβεί.

Για το αν θα μάθει ελληνικά: Θα μάθω ελληνικά. Είναι πολύ σημαντικό στη χώρα που εργάζεσαι να μιλάς τη γλώσσα της.

Τη γνώμη του για τον Κεϊρίσον: Είναι πάρα πολύ καλός παίκτης. Μας έχουν καλέσει μαζί στις μικρότερες εθνικές ομάδες.

Αν έχει μιλήσει με τον Ντούνγκα: Δεν έχω έρθει σε απευθείας επαφή με τον Ντούνγκα. Θα με ενδιέφερε να παίξω στην Εθνική Βραζιλίας αλλά προτεραιότητα μου είναι ο Ολυμπιακός.

Η ιδανική ενδεκάδα της Βραζιλίας κατά τον Ντιόγκο: Ζούλιο Σέζαρ, Λεονάρντο, Ντάνιελ Άλβες ή Μαϊκόν, Λούσιο, Ζουάν, Ντουντού, Ραμίρεζ, Κακά, Ρομπίνιο, Ροναλντίνιο, Λουίς Φαμπιάνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: