Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 19, 2008

Μπελούτσι: Παίζω καλύτερα πίσω από τον Ντιόγκο, μας αρέσουν οι προπονήσεις με Βαλβέρδε


Οι δηλωσεις

«Αισθάνομαι καλύτερα σε σχέση με πέρυσι, γιατί όταν ήρθα δεν είχα καλή φυσική κατάσταση. Είμαι καλύτερα, αλλά όχι όπως θέλω ή όπως μπορώ. Πρέπει να βελτιωθώ, όπως και όλη η ομάδα», είπε ο Μπελούτσι και προσθέσε, αναφερόμενος στην εικόνα των πρωταθλητών:
«Ακόμη δεν έχουμε παίξει καλά και πρέπει να βελτιωθούμε πολύ. Χρειαζόμαστε λίγο χρόνο για να αφομοιώσουμε αυτά που μας ζητάει ο προπονητής και σύντομα θα αποδίδουμε καλύτερα. Θέλει να δίνουμε την μπάλα με τη μία, αυτό είναι το κυριότερο που ζητεί, ώστε να δημιουργούνται χώροι και να τους αξιοποιούμε».

«Μας αρέσει ο Βαλβέρδε»

Για τον τρόπο δουλειάς του Βαλβέρδε είπε: «Είμαι ικανοποιημένος με τον Βαλβέρδε και μας αρέσει πολύ ο τρόπος προπόνησής του. Δεν αισθάνομαι βασικός, νομίζω κανένας δεν αισθάνεται βασικός φέτος. Ολοι οι παίκτες θέλουν να παίζουν πάντα, αλλά κι αυτό το σύστημα του προπονητή με τις συνεχείς αλλαγές στην ενδεκάδα είναι καλό, γιατί είμαστε όλοι σε εγρήγορση και έτοιμοι ανά πάσα στιγμή να βοηθήσουμε. Κι εγώ θα ήθελα να παίζω πάντα, αλλά είμαι ευχαριστημένος από τον χρόνο συμμετοχής μου, επιδιώκω απλώς να είμαι έτοιμος όποτε μου ζητηθεί».
«Παίζω καλύτερα πίσω από τον Ντιόγκο»
Τέλος, ο Μπελούσι ανέφερε σε ποια θέση προτιμά να παίζει: «Δεν έχω πρόβλημα σε όποια θέση κι αν με βάζει ο προπονητής, αλλά αισθάνομαι πως παίζω καλύτερα πίσω από τον Ντιόγο. Γενικά αποδίδω καλύτερα όταν πλησιάζω προς την αντίπαλη περιοχή, γιατί πιστεύω πως το δυνατό μου σημείο είναι ότι μπορώ να δημιουργήσω παιχνίδι. Και πιο πίσω δεν έχω πρόβλημα. Σ' ένα παιχνίδι που είχα παίξει δίπλα στον αμυντικό χαφ μού είχε εξηγήσει ο Βαλβέρδε πως το έκανε για να βρίσκω περισσότερους ελεύθερους χώρους και να μπορώ καλύτερα να δημιουργώ παιχνίδι».

Δεν υπάρχουν σχόλια: