Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 01, 2008

Αίτηση διακοπής συμβολάιου του «Μάτσε» κατέθεσε η ΚΑΕ


Αίτηση διακοπής συμβολαίου του Ματσιγιάουσκας, κατέθεσε ο Ολυμπιακός στην επιτροπή οικονομικών διαφορών του ΕΣΑΚΕ πριν από λίγο η Πειραϊκή ΚΑΕ , η οποία εξέδωσε και σχετική ανακοίνωση. Η διοίκηση των «ερυθρολεύκων» επικαλείται υπαιτιότητα του Λιθουανού και στηρίζεται στο γεγονός ότι ο τραυματισμός του συνέβη, σε προπόνηση άλλης ομάδας( Νεπτούνας) χωρίς την άδεια της ομάδας.

«Βλακείες ο τραυαματισμός μου με Νεπτούνας»

Ο «Μάτσε» που περιμένει να εισπράξει 4, 4 εκ.ευρώ απο το συμβόλαιο του, διέψευσε το γεγονός και δήλωσε:

«Τραυματίστηκα παίζοντας με παίκτες μη επαγγελματίες. Τι επαγγελματίες; Βλακείες! Κάποιος έγραψε ότι έκανα προπόνηση με τους παίκτες της Νεπτούνας. Ανοησίες! Μετά από αυτές τις φήμες οι Έλληνες θύμωσαν μαζί μου. Προπονούμουν μόνος μου, χωρίς ομάδα».

Επίσης ο Ματσιγιάουσκας υποστήριξε πως δεν θα χρειαστεί τελικά εγχείρηση για να ξεπεράσει τον τραυματισμό και πως θα είναι σε θέση να επιστρέψει σύντομα στα γήπεδα(!). «Ο τραυματισμός δεν είναι τόσο σοβαρός όσο έμοιαζε. Οι Φινλανδοί μου είπαν ότι δεν χρειαζόμουνα νάρθηκα. Μου είπαν πως μπορώ να περπατήσω. Περπατάω, αλλά όχι με μεγάλη ευκολία. Πιστεύω οτι σύντομα θα ξεκινήσω προπονήσεις».

Δεν υπάρχουν σχόλια: