Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 01, 2008

Δώνης: Από εδώ και πέρα ρόμβος. Μπήκαμε αποφασισμένοι και κερδίσαμε τον κόσμο

ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ

«Ήταν δίκαιη η επικράτησή μας, σε ένα δυνατό παιχνίδι, όπου είχαμε καλή διάθεση. Τα θετικά του παιχνιδιού μας ήταν η απόδοσή μας σχετικά με την οργάνωση στην άμυνα, όταν προηγηθήκαμε κι έπειτα. Λειτουργήσαμε τέλεια στον αγωνιστικό χώρο, ήμασταν πολύ καλοί στην επανάληψη, με τον Παναθηναϊκό να μην μπορεί να περάσει μπάλες στη μεγάλη περιοχή, με εξαίρεση μια φάση. Το σημαντικό είναι ότι οι παίκτες μας μπήκαν δυνατά και αποφασισμένα στον αγωνιστικό χώρο και αυτό είχε ως συνέπεια να ξεσηκωθεί ο κόσμος, γιατί έβλεπε μία ομάδα με μεγάλο εγωισμό, ικανή να παλέψει μέχρι τέλους.

«Δυσαρεστημένος με το δημιουργικό»

Σχετικά με το δημιουργικό κομμάτι δεν είμαι ευχαριστημένος, καθώς σε σχέση με αυτό που θέλω να χτίσουμε είμαστε μακριά. Θέλω η κυκλοφορία της μπάλας να είναι καλύτερη και να μην κάνουμε αβίαστα λάθη. Το συγκεκριμένο κομμάτι θα το δουλέψουμε πολύ τώρα στη διακοπή, μαζί με τις δύο μεταγραφές και πιστεύω ότι θα παρουσιάσουμε μια καλύτερη ομάδα με περισσότερες επιλογές. Θα χαρούμε σήμερα και από την Τρίτη ξανά δουλειά.

«Συγχαρητήρια στον Βασίλη»

Όταν ήρθα έπρεπε να αξιολογήσω το υλικό. Είναι διαφορετικά να βλέπεις τους παίκτες από την τηλεόραση και διαφορετικά από το να τους ζεις από κοντά. Πρέπει να παραδεχθώ ότι ο Πλιάτσικας ήταν εκτός πλάνων εντελώς. Εγώ τον είχα για δεξί μπακ και δεν μου άρεσε. Κάθε μέρα, όμως, κέρδιζε την εμπιστοσύνη μου στην προετοιμασία μου, και τελικά κάπου στη μέση του ανακοίνωσα ότι θα κερδίσει θέση στο ρόστερ. Μου αρέσει η ενεργητική του άμυνα, ήταν πολύ σκληρός. Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από τον Βασίλη, ένα παιδία που ταλαιπωρήθηκε πολύ ψυχολογικά και του αξίζουν συγχαρητήρια.

«Πλέον ρόμβος»

Όταν παρουσιάζεις κάτι άσχημο θα υπάρχει και ανάλογη κριτική και μερικές φορές νομίζουμε ότι είναι άδικη. Δεν είναι πολύ εύκολο, όταν μία ομάδα αλλάζει όλο τον κορμό, φεύγουν πολλοί παίκτες, έρχονται 12 μεταγραφές και γίνεται προσπάθεία να περάσει άλλη φιλοσοφία. Νομίζουν κάποιοι ότι είμαι κολλημένος με 4-3-3. Η ΑΕΛ έπαιζε σε ρόμβο στη Β’ Εθνική. Έχουμε τους παίκτες που μπορούν να ανταποκριθούν και στα δύο συστήματα. Θεωρώ ότι το 4-3-3, στο ανασταλτικό κομμάτι και όταν προηγείσαι, είναι το πιο ενεργητικό σύστημα.

Υπάρχουν πολλοί εδώ μέσα που ξέρουν τι έγινε στην προετοιμασία. Υπήρχαν διαφοροποιήσεις και μεταγραφές πλέον στο ρόστερ. Δεν είναι εύκολο να ενσωματώσεις σε αυτά που έχεις δουλέψει παίκτες όπως οι Πελετιέρι, Μπασινάς, Τζιμπούρ, Εντίνιο, που δεν δούλεψαν καθόλου για διαφορετικούς λόγους το καλοκαίρι.

Το πιο βασικό μας σύστημα πλέον θα είναι ο ρόμβος, με δύο επιθετικούς μπροστά. Όταν να προηγηθούμε σε κάποιο ματς, θα γυρίζουμε το σύστημα σε 4-3-3. Θα δουλέψουμε και στα δύο συστήματα. Εγώ από την προετοιμασία είχα δουλέψει το σύστημα με ρόμβο. Ακόμα και πριν τη φυγή του Ριβάλντο, ήδη ψάχναμε επιθετικό».

Δεν υπάρχουν σχόλια: