Κυριακή, Οκτωβρίου 26, 2008

Τότεναμ:Ρέντναπ και επίσημα


Ανακοινώθηκε επίσημα η ανάθεση στον Χάρι Ρέντναπ της τεχνικής ηγεσίας της Τότεναμ. Διαδέχεται τον Χουάνδε Ράμος και οι Λονδρέζοι θα καταβάλουν επτά εκατομμύρια ευρώ στην Πόρτσμουθ για την αποδέσμευσή του.

«Μου δόθηκε η ευκαιρία που περίμενα μία ζωή. Από την ημέρα που άρχισα την καριέρα μου ήθελα να εργαστώ σε έναν σύλλογο με κύρος και παράδοση, όπως η Τότεναμ», είπε ο Ρέντναπ, που δηλώνει οπαδός των «σπιρουνιών» «Ο κόσμος πιστεύει πως ήμουν οπαδός της Γουέστ Χαμ, γιατί πραγματικά την αγαπώ πολύ. Όμως μικρός πήγαινα και παρακολουθούσα την Τότεναμ, αυτή ήταν η ομάδα που υποστήριζα πάντα», είπε.

Αναφερόμενος στον προκάτοχό του, τόνισε: «Λυπάμαι για τον Χουάνδε Ράμος. Έκανε ό,τι καλύτερο μπορούσε, αλλά τα πράγματα δεν πήγαν καλά. Είναι σκληρό, μου έχει συμβεί και εμένα, αλλά πρέπει να το αποδεχτείς και να συνεχίσεις».

Δεν υπάρχουν σχόλια: