Κυριακή, Οκτωβρίου 19, 2008

«Ρίμπο»: Το Ουζμπεκιστάν είναι παράδεισος! Δεν έφυγα από την ΑΕΚ για τα χρήματα...


Πανευτυχής με την επιλογή του να αφήσει την ΑΕΚ και να συνεχίσει την καριέρα του στην Μπουνιοντκόρ είναι ο Ριβάλντο. Ο Βραζιλιάνος σούπερ σταρ, ο οποίος πρόσφατα ανακοινώθηκε ότι θα αναλάβει πρόεδρος της βραζιλιάνικης Μότζι Μιρίμ, σε συνέντευξη που παραχώρησε, τόνισε πως είναι πολύ ενθουσιασμένος από τον τρόπο ζωής στο Ουζμπεκιστάν και μάλιστα, όπως είπε χαρακτηριστικά βρέθηκε στον... παράδεισο! Παράλληλα, θέλησε να ξεκαθαρίσει πως δεν έφυγε από την Ενωση για τα χρήματα.

«Πολλοί φίλοι μου είπαν ότι είμαι ανόητος που έρχομαι στο Ουζμπεκιστάν αλλά δεν έδωσα σημασία. Πίστεψα στους ανθρώπους που με κάλεσαν. Ήλθα, είδα τα πάντα μόνος μου και μπορώ να πω ότι το Ουζμπεκιστάν είναι παράδεισος», είπε αρχικά ο «Ρίμπο» και πρόσθεσε:

«Βρέθηκα σε πολλές χώρες και αγωνίστηκα με συμπαίκτες και αντιπάλους διαφορετικών φυλών, εθνών και κουλτούρας. Η Μπουνιοντκόρ είναι η νέα ομάδα της καριέρας μου. Δεν ήλθα στο Ουζμπεκιστάν για τα χρήματα αλλά για να βοηθήσω το ποδόσφαιρο να αναπτυχθεί».
Στη συνέχεια, ο Ριβάλντο επεσήμανε πως θα ήθελε να δημιουργήσει μία νέα ομάδα με μικρούς σε ηλικία παίκτες (17-18 ετών), ενώ αποκάλυψε πως μίλησε πρόσφατα με τον Ζοσέ Μουρίνιο, με τον οποίο αντάλλαξε τηλέφωνο στο ντέρμπι της ΑΕΚ με τον Παναθηναϊκό.
«Ο Ζοσέ μου τηλεφώνησε μετά το παιχνίδι με την Αδελαΐδα. Μου είπε ότι είδε το ματς και μου ευχήθηκε καλή τύχη για τον επαναληπτικό. Συχνή επαφή έχω και με τον Λουίς Φελίπε Σκολάρι, ενώ μιλάμε και με τους Κακά, Καφού, Ρομπέρτο Κάρλος και Ροναλντίνιο», υποστήριξε.

Στο τέλος, δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να παραμείνει στο Ουζμπεκιστάν και μετά το καλοκαίρι: «Αν η διοίκηση με πιστέψει και μου δώσει την ευκαιρία, ενδεχομένως να παραμείνω στην Τασκένδη».

Δεν υπάρχουν σχόλια: