Παρασκευή, Οκτωβρίου 24, 2008

Τσίλντρες: Μου αρέσει να παίζω σε τέτοιο κοινό


Μετά την πρώτη του αγωνιστική εμπειρία στην Ευρωλίγκα η οποία συνδυάστηκε με νίκη του Ολυμπιακού ο Τζος Τσίλντρες δήλωσε: «Μου αρέσει να παίζω σε τέτοιο κοινό. Μου αρέσει ο κόσμος να συμμετέχει στο παιχνίδι. Δεν ήξερα τι να περιμένω, αλλά μου άρεσε αυτό που είδα. Τώρα θέλω να δω την ερχόμενη Πέμπτη αυτό που μου περιγράφουν όλοι στην ομάδα. Τους δικούς μας «τρελούς» φιλάθλους. Ελπίζω να μην τους απογοητεύσουμε».

Ο Αμερικανός αναφέρθηκε και στο αγωνιστικό πρόσωπο τόσο το δικό του όσο και της ομάδας: «Δεν έπαιξα καλά, κι αυτό πρέπει να το διορθώσω. Δεν είναι δυνατόν να χάνω τόσες βολές. Τόσο εγώ όσο και η ομάδα έχουμε πολλά να διορθώσουμε για να φανούμε αντάξιοι των προσδοκιών που έχει ο κόουτς και οι άνθρωποι της ομάδας».

Περαστικά του Τζος στο φωτογράφο!

Στις αρχές του δεύτερου ημιχρόνου, ο Τσίλντρες έκοψε τον Γουόρεν της Αβελίνο και η μπάλα εκσφενδονίστηκε με δύναμη πίσω από το καλάθι και χτύπησε τη φωτογραφική μηχανή ενός Ιταλού φωτογράφου η οποία στη συνέχεια τον χτύπησε στο πρόσωπο. Ο Τσίλντρες δήλωσε: «Δεν το κατάλαβα ότι τον χτύπησα εγώ. Είδα ότι κάτι είχε συμβεί, αλλά δεν κατάλαβα ότι ήταν από την μπάλα. Θέλω να του ζητήσω συγνώμη». Η ΚΑΕ Ολυμπιακός έκανε την επιθυμία του πράξη και έστειλε τηλεγράφημα στην Αβελίνο για να μεταφέρει τα περαστικά του Αμερικανού στον άτυχο φωτογράφο που αποχώρησε από το γήπεδο με τέσσερα ράμματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: