Πέμπτη, Οκτωβρίου 02, 2008

Μπαρκαουάν: Ποτέ δεν είχα πρόθεση να χτυπήσω τον παίκτη, Αδικαιολόγητη η επίθ


Δηλώσεις για την κλήση του στην Πειθαρχική Επιτροπή της Σούπερ Λίγκας, έκανε ο Κοσμίν Μπαρκαουάν, ο οποίος τόνισε μεταξύ άλλων: «Ποτέ δεν προσπάθησα να κτυπήσω αντίπαλο. Πάντα πήγαινα στις φάσεις για την μπάλα».

Ο Ρουμάνος αμυντικός τόνισε για την... επίθεση που δέχτηκε από τον Τύπο, μετά το ματς: «Όλα τα χρόνια που ασχολούμαι με το ποδόσφαιρο ποτέ δεν έχω δώσει δικαίωμα σε κανέναν να πιστέψει ότι είχα ποτέ στόχο να κτυπήσω αντίπαλο μου. Δυστυχώς μετά το ματς με τον Ολυμπιακό έχει ξεκινήσει μια αδικαιολόγητη προσπάθεια σπίλωσης της τιμής και της υπόληψης μου τόσο σαν άνθρωπος όσο και σαν επαγγελματίας ποδοσφαιριστής, την οποία δεν πρόκειται να επιτρέψω να συνεχισθεί»

Σχετικά με την κλήση του στον αθλητικό δικαστή ο Κοσμίν Μπαρκαουάν δήλωσε: «Εχω εμπιστοσύνη στην αθλητική δικαιοσύνη και είμαι σίγουρος ότι θα δουν την ειλικρίνεια της συμπεριφοράς μου στη συγκεκριμένη φάση.. Η προσπάθεια μου ήταν να διώξω τη μπάλα. Είναι μια από τις συνηθισμένες φάσεις που συμβαίνουν κάθε Κυριακή στα γήπεδα της Ελλάδας και όχι μόνο. Άλλωστε ο συγκεκριμένος αντίπαλος ποδοσφαιριστής συνέχισε το παιχνίδι του κανονικά χωρίς κανένα πρόβλημα. Εάν η συμπεριφορά μου ήταν σκόπιμα αντιαθλητική ο διαιτητής και ο βοηθός που είδαν τη φάση από κοντά θα με είχαν τιμωρήσει».

Δεν υπάρχουν σχόλια: