Κυριακή, Νοεμβρίου 09, 2008

Ριβάλντο: "Ευχαριστώ Ελλάδα, ΟΣΦΠ και ΑΕΚ"


Ο Ριβάλντο μίλησε στην «Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία».

Ο 36χρονος παίκτης τόνισε αρχικά: «Έχω τρία παιδιά που γεννήθηκαν στην Ελλάδα και είναι Έλληνες. Ο κόσμος με αγάπησε πάρα πολύ. Η Ελλάδα είναι μία πολύ όμορφη χώρα και ο κόσμος πολύ χαρούμενος, μοιάζει με τη Βραζιλία. Τα τέσσερα χρόνια που έζησα εκεί ένιωθα ότι ήμουν στο σπίτι μου. Οι στιγμές που έζησα στο αεροδρόμιο όταν ήρθα στον Ολυμπιακό θα μου μείνουν αξέχαστες. Σαν τους φιλάθλους του Ολυμπιακού δεν έχω συναντήσει πουθενά αλλού, ούτε στην Μπαρτσελόνα, ούτε στη Μίλαν, ούτε πουθενά. Στα τρία χρόνια που ήμουν εκεί κατέκτησα πέντε τίτλους, πράγμα πολύ σημαντικό. Μετά πήγα στην ΑΕΚ όπου έζησα εξίσου όμορφα, οι σχέσεις μου με τον κόσμο της ομάδας ήταν εξίσου ζεστές. Μπορεί να έμεινα μόνο ένα χρόνο, αλλά έκανα πολύ καλό πρωτάθλημα, το οποίο μπορούσαμε να πάρουμε. Όμως η γνωστή ιστορία στα δικαστήρια μάς στέρησε τον τίτλο. Κάθε ομάδα και κάθε ποδοσφαιριστής θέλει το πρωτάθλημα και όταν το χάνει σίγουρα νιώθει λυπημένος. Όμως έτσι είναι το ποδόσφαιρο».

Στην συνέχεια συμπλήρωσε: «Μπορεί να είχαμε μία ιδιαίτερα ευτυχισμένη στιγμή (το 4-0 επί του Ολυμπιακού), αλλά τελικά το πρωτάθλημα δεν το πήραμε. Ήταν μια δυσάρεστη στιγμή όταν έφυγα από τον Ολυμπιακό. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τον Σωκράτη Κόκκαλη. Τα έχω ξεχάσει όλα και στην καρδιά μου δεν έχω κανένα πρόβλημα. Ούτε οικονομικές διαφορές υπάρχουν, ούτε τίποτα. Είμαι ήρεμος και δεν θέλω προστριβές, ούτε έχω διαφορές με τον Ολυμπιακό. Είμαι χαρούμενος που αγωνίστηκα στον Ολυμπιακό και εύχομαι όλα να λυθούν εν ειρήνη. Το μόνο που έχω να πω είναι ευχαριστώ πολύ που έπαιξα εκεί τρία χρόνια, που κατακτήσαμε πέντε τίτλους και νομίζω ότι βοήθησα σε αυτό, αφού σε πολλούς αγώνες ήμουν ο MVP. Στο σπίτι μου στη Βραζιλία έχω πολλά τρόπαια από τον Ολυμπιακό. Το ίδιο και για την ΑΕΚ. Το μόνο που θέλω να πω είναι ένα μεγάλο ευχαριστώ και στις δύο ομάδες».

Στην συνέχεια, αναφέρθηκε και στον καλύτερο προπονητή με τον οποίο συνεργάστηκε στην Ελλάδα: «Ο Ντούσαν Μπάγεβιτς. Μπορεί να είναι ιδιαίτερα δύσκολος χαρακτήρας, αλλά είναι και πολύ καλός προπονητής. Ο καλύτερος συμπαίκτης που είχα ήταν ο Καφές».

Τέλος, ο Ριβάλντο αναφέρθηκε και στους λόγους για τους οποίους επέλεξε να συνεχίσει την καριέρα του στο Ουζμπεκιστάν: «Το ποδόσφαιρο είναι παντού το ίδιο. Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ και θέλω να κάνω το καλύτερο που μπορώ. Ο βασικός λόγος που επέλεξα να έρθω ήταν ότι ο πρόεδρος έχει ένα πολύ συγκεκριμένο σχέδιο με σκοπό να ανεβάσει το επίπεδο ποδοσφαίρου της ομάδας, αλλά και του ποδοσφαίρου της χώρας. Η ομάδα είναι καινούρια, προς το παρόν δεν έχει πολλούς οπαδούς, αλλά πιστεύω ότι η παρουσία μου, το όνομά μου και η ιστορία μου, καθώς και η παρουσία του Ζίκο θα βοηθήσουν, ώστε η ομάδα να αποκτήσει περισσότερους οπαδούς. Μπορώ κι εδώ να γράψω ιστορία».

Δεν υπάρχουν σχόλια: