Σάββατο, Νοεμβρίου 15, 2008

Δώνης: «Ντρέπομαι»!


«Καλησπέρα. Οτιδήποτε και να ειπωθεί σήμερα, θα μου φανεί απόλυτα λογικό. Ντρέπομαι γι’ αυτό που παρουσιάσαμε στον αγωνιστικό χώρο. Η μεγαλύτερη ευθύνη είναι δική μου. Η ομάδα χρειάζεται πολλές αλλαγές και ίσως η πρώτη πρέπει να είναι αυτή του προπονητή. Και θα το καταλάβω απόλυτα αυτό. Δεν θέλω να διευκρινίσω κάτι περισσότερο, θα μιλήσω με τη διοίκηση. Μετά από δέκα αγωνιστικές θεωρώ ότι η ΑΕΚ χρειάζεται αλλαγές και θα χαρακτηρίσω δίκαιη την αλλαγή του προπονητή. Πρέπει να έχουμε το θάρρος να αναλαμβάνουμε την ευθύνη και να αποδεχόμαστε την αποτυχία», είπε αρχικά και συνέχισε:

«Δεν περίμενα ότι θα πάνε τα πράγματα έτσι. Το ποδόσφαιρο είναι απρόβλεπτο, δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτό. Ο πρώτος που φταίει είναι πάντα ο προπονητής, που σχεδιάζει την ομάδα. Αυτό το ποδόσφαιρο που παίζουμε δεν αντιπροσωπεύει ούτε εμένα, ούτε τους παίκτες μου, ούτε τη διοίκηση και την ομάδα γενικότερα.

Πάνε άσχημα τα πράγματα σε όλους τους τομείς, τόσο από άποψη θεάματος, όσο και στα αποτελέσματα. Σας λέω ακριβώς αυτό που αισθάνομαι,. Θέλω να μιλήσω με τους ανθρώπους της διοίκησης, οι οποίοι αγαπάνε την ΑΕΚ και θα είναι άδικο να πω οτιδήποτε πριν μιλήσω μαζί τους. Είναι αποτυχία οι πρώτες δέκα αγωνιστικές. Λέτε να είμαι ευχαριστημένος από αυτό που βλέπω;».

1 σχόλιο:

Maximus είπε...

Το καλοκαίρι έλεγες πως θα φοβόμαστε ή θα ντρεπόμαστε με την αεκ που ετοίμαζες;;