Παρασκευή, Νοεμβρίου 21, 2008

Παρουσιάστικε ο "Παπ" απο την Λέτσε


Απο σήμερα Παρασκευή ο Δημήτρης Παπαδόπουλος είναι και επίσημα ποδοσφαιριστής της Λέτσε, αφού έγινε η επίσημη παρουσίασή του από την ιταλική ομάδα.

Οι δηλώσεις του:

«Υπήρχαν επαφές με άλλες ομάδες, όμως μπροστά στην πιθανότητα να έρθω στη Λέτσε και να μπορέσω να δοκιμάσω τις δυνάμεις μου στο ιταλικό πρωτάθλημα, δεν ήταν δύσκολο να πάρω αυτή την απόφαση. Με την πρώην ομάδα μου είχα μερικά μικρά προβλήματα, έψαχνα μία οικογένεια και την βρήκα. Γνωρίζω αρκετά καλά το ιταλικό πρωτάθλημα αν και δεν μίλησα, πριν καταλήξω σε συμφωνία με τη Λέτσε, με Έλληνες παίκτες που παίζουν στο πρωτάθλημά σας», ήταν τα πρώτα λόγια του «Παπ», ο οποίος συνέχισε λέγοντας:

«Ξέρω καλά ότι είναι ένα τουρνουά δύσκολο, που βασίζεται πολύ στην τακτική, και θα πρέπει να προσαρμοστώ πιο γρήγορα απ'ότι θα περιμένει ο προπονητής μου. Με τον Παναθηναϊκό αντιμετώπισα σε ένα φιλικό τη Λάτσιο, και με τον Μαλεζάνι προπονητή αντιμετώπισα την Ουντινέζε στο Τσάμπιονς Λιγκ. Δεν μου αρέσει να συγκρίνω τον εαυτό μου με άλλους παίκτες, εγώ είμαι ο Παπαδόπουλος, με τα δικά μου χαρακτηριστικά: Χρησιμοποιώ κυρίως το δεξί μου πόδι και είμαι αρκετά ικανός στο ψηλό παιχνίδι. Υπάρχουν στη Λέτσε ικανοί επιθετικοί, θα πρέπει να προπονηθώ με ζήλο για να μπορέσω να βρω θέση στην ομάδα και να αποτελέσω μέρος της βασικής 11αδας. Είμαι πολύ αισιόδοξος ότι θα μπορέσω να προσαρμοστώ πάρα πολύ γρήγορα και ότι θα μπορέσω να δείξω την αξία μου στο ιταλικό πρωτάθλημα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: