Πέμπτη, Νοεμβρίου 06, 2008

Μάντζιος: Τίτλος, τελεία και παύλα!


Μεγάλη συνέντευξη στο περιοδικό «Παναθηναϊκό Τριφύλλι» που κυκλοφορεί το Σάββατο 07/11, παραχώρησε ο Βαγγέλης Μάντζιος.

Αναλυτικά, μέρος όσων είπε ο Μάντζιος στο «Παναθηναϊκό Τριφύλλι»:
- Στο ξεκίνημα της σεζόν, υπήρχε η αίσθηση πως θα αποχαιρετούσες την Παιανία. Ο Χενκ Τεν Κάτε παρ’ όλα αυτά επέλεξε να σε… κατεβάσει από το πούλμαν. Πως το εισέπραξες εσύ όλο αυτό;

«Επιστρέφοντας από την Άιντραχτ και τη Μπουντεσλίγκα, όπου για να είμαι ειλικρινής δεν ήταν πετυχημένη η παρουσία μου- αγωνίστηκα 10 φορές και σημείωσα μόνο ένα γκολ- το είχα, είναι η αλήθεια ακούσει και αυτό. Δεν ήταν κάτι που μου άρεσε, νιώθω δεμένος με την ομάδα και θέλω να προσφέρω σε αυτήν. Το μόνο που μπορούσα να κάνω ήταν να προσπαθήσω να δείξω την αξία μου μέσα από τις προπονήσεις και να κερδίσω τη θέση μου σε αυτήν».
- Πιστεύεις πως το στυλ σου, το ότι μοιάζεις... υπερβολικά ήρεμος μέσα στο γήπεδο, κάνει τον κόσμο να σε παρεξηγεί;

«Είναι αλήθεια πως το στυλ παιχνιδιού μου αποπνέει ηρεμία και αυτό ίσως αρκετός κόσμος μπορεί να το βλέπει για κακό. Να φαντάζεται ότι… βαριέμαι. Τι να κάνω όμως, είναι το στυλ μου, δεν μπορώ να το αλλάξω. Το αστείο είναι ότι έξω από το γήπεδο είμαι πιο νευρικός. Έχω, ας πούμε, παίξει ξύλο αρκετές φορές, αλλά όχι για το ποδόσφαιρο».
- Από την περίοδο της προετοιμασίας ακόμα, ο Τεν Κάτε επέμενε να μη βγαίνεις στο πλάι, να μη γυρνάς πίσω. Να παραμείνεις στην περιοχή, γιατί εκεί είναι η θέση σου. Σε… έπεισε;

«Είναι αλήθεια πως νιώθω ακόμα κάποιες φορές κάτι να με τραβάει να βγαίνω στο πλάι. Μου αρέσει να ντριμπλάρω, να κερδίζω φάουλ, να δημιουργώ. Από την άλλη, δουλειά του επιθετικού είναι να βάζει γκολ, άρα… ναι»!

- Σε έχουν χαρακτηρίσει ποδοσφαιριστή ψυχολογίας. Τι σημαίνει αλήθεια η φράση για εσένα;
«Πως άμα δεν είμαι καλά ή όταν νιώθω ότι αδικούμαι παρασύρομαι σε λάθος σκέψεις. Ενεργώ λάθος. Είναι κάτι που θα ήθελα να αλλάξω. Υπάρχουν ποδοσφαιριστές που άμα τους βρίσεις στο ματς ανεβαίνει η απόδοσή τους. Εγώ- περισσότερο παλιότερα- έπεφτα».

- Τι λες αλήθεια να κάνουμε φέτος;

«Τι άλλο; Θα πάρουμε το πρωτάθλημα. Τελεία και παύλα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: