Τρίτη, Δεκεμβρίου 02, 2008

Ντελ Πιέρο: "Θυμάμαι και τα 250 γκολ μου"!


O Ντελ Πιέρο έχει σημειώσει στην καριέρα του μέχρι τώρα 250 γκολ, και δηλώνει ότι τα θυμάται όλα.
"Είναι 250, δεν μπορώ να συνηθίσω αυτό το νούμερο. Κάθε ρεκόρ, κάθε γκολ που έχω σημειώσει είναι ένα συναίσθημα. Αυτό που με συγκινεί δεν είναι ο στόχος που έχω φτάσει αλλα αυτό που υπάρχει πίσω: ο δρόμος που σε οδηγεί στο να φτάσεις συγκεκριμένα αποτελέσματα",
τόνισε ο αρχηγός των "μπιανκονέρι" μέσα από την προσωπική του ιστοσελίδα για να συνεχίσει:

"Διακόσια πενήντα γκολ (ή 251...?) είναι πολλά. Για έναν επιθετικό, είναι πάρα πολύ σημαντικά. Αν και δεν σημαίνουν τα πάντα, γιατί αυτό που μετράει περισσότερο είναι η ομάδα και το αποτέλεσμα. Δεν είναι μία κλισέ φράση, είναι ο μοναδικός δρόμος που σε οδηγεί στην επιτυχία.

Θυμάμαι όλα τα γκολ που έχω πετύχει. Είμαι συνδεδεμένος με καθένα από αυτά σε βαθμό ώστε να με ρωτούν μερικές φορές να διαλέξω μερικά, και να πιστεύω ότι αδικώ τα άλλα!


Θυμάμαι όλους τους πανηγυρισμούς, όλες τις αγκαλιές. Και τώρα, που έχω φτάσει τα 250 γκολ, θέλω να αγκαλιάσω όλους αυτούς που πανηγύρισαν στο γήπεδο στο πλευρό μου, ή και χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά.

Ευχαριστώ επίσης αυτούς που θα ήταν κοντά μου ακόμα και αν δεν έφτανα τα 250, ακόμα και αν σταματούσα στο ένα γκολ.

Όμως τώρα δεν πρέπει να σταματήσουμε επειδή είμαι πεπεισμένος πως το ομορφότερο γκολ, όπως και η ομορφότερη νίκη, είναι αυτή για την οποία πρέπει ακόμα να ιδρώσω, αυτή που θα έρθει αύριο".


Besto of Del Piero


Δεν υπάρχουν σχόλια: