Παρασκευή, Ιανουαρίου 09, 2009

ΠΑΟΚ : Υπέγραψε για 1,5 χρόνο ο Λίνο


Παίκτης του ΠΑΟΚ είναι και επίσημα ο Λίνο, ο οποίος υπέγραψε συμβόλαιο 1,5 χρόνου και ανακοινώθηκε από την "ασπρόμαυρη" ΠΑΕ.

Η ανακοίνωση της ΠΑΕ:

"Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει ότι απέκτησε από την FC Porto τον Βραζιλιάνο Dorvalino Alves Maciel, με τον οποίο υπέγραψε συμβόλαιο για τον επόμενο 1,5 χρόνο".

Τις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης του "δικεφάλου" έκανε μετά την υπογραφή του συμβολαίου ο Βραζιλιάνος αμυντικός: "Οι πρώτες μου εντυπώσεις είναι πολύ καλές, ήρθαν οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ στο αεροδρόμιο και με υποδέχθηκαν με τον καλύτερο τρόπο και τους ευχαριστώ γι' αυτό. Οι στόχοι μου συμβαδίζουν με αυτούς του ΠΑΟΚ.

Ήρθα για να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου, είμαι διψασμένος για μπάλα, έχω όρεξη να παίξω και θα το δείξω στον αγωνιστικό χώρο. Μου μίλησαν με τα καλύτερα λόγια για τον ΠΑΟΚ. Μου είπαν ότι είναι μια μεγάλη μάδα και ευχαριστώ τους ανθρώπους που με έφεραν στην ομάδα. Τη σεζόν 2006-2007 έκανα ένα πολύ καλό πρωτάθλημα στην Ακαδέμικα, πήρα το νούμερο 16, το αγαπάω αυτό το νούμερο και αφού ήταν κενό, το επέλεξα.

Μου αρέσει να παίζω όπου με χρειάζεται ο προπονητής μου, είτε παίζω μπακ, είτε χαφ είτε εξτρέμ. Όπου μου ζητήσει ο προπονητής είμαι έτοιμος να προσφέρω. Οι συμπαίκτες μου, μου είπαν για τον κόσμο του ΠΑΟΚ, για το πόσο στηρίζει την ομάδα και για αυτό ανυπομονώ να τους γνωρίσω".

Δεν υπάρχουν σχόλια: