Σάββατο, Ιανουαρίου 24, 2009

Ντάιρο: Θα ήθελα πολύ να παίξω με Ντουντού και Ντιόγκο


«Είναι όνειρο ζωής η μεταγραφή μου στην Ευρώπη, θα ήθελα πολύ να παίξω με Ντουντού και Ντιόγκο». Τάδε έφη ο νεαρός φορ Ντάιρο, αναφορικά με το ενδεχόμενο να συνεχίσει την καριέρα του στην Ελλάδα και τον Ολυμπιακό.

Ο 21χρονος στράικερ της Γκουαρανί, σχολίασε ακόμη στην εφημερίδα «Sportday» ότι δε γνωρίζει τίποτα για το ενδιαφέρον των πρωταθλητών, κάτι που αν ισχύει, όμως, θα τον κάνει πολύ χαρούμενο:

«Δεν έχω επαφή με τον Ολυμπιακό και δεν ήξερα ότι ήταν σκάουτερ της ελληνικής ομάδας στο ματς με την Πορτουγκέσα. Είμαι χαρούμενος για το ενδιαφέρον που μου λέτε, αλλά δεν μου έχει πει κάτι ο ατζέντης μου. Είναι όνειρο ζωής η μεταγραφή στην Ευρώπη, η συμμετοχή στο Τσάμπιονς Λιγκ. Θα είμαι πολύ χαρούμενος αν παίξω με τους Ντουντού, Ντιόγο, Ζιλμπέρτο Σίλβα, τους οποίους δεν γνωρίζω, αλλά τους θαύμαζα στην τηλεόραση. Εγώ έχω το 15% των δικαιωμάτων μου και το 85% ανήκει στην Γκουαρανί».

Δεν υπάρχουν σχόλια: