Σάββατο, Ιανουαρίου 10, 2009

Βαλβέρδε: Στο τέλος της σεζόν θα αποφασίσω


Οι δηλώσεις του:

«Είναι δεδομένο ότι μου αρέσει πολύ στον Ολυμπιακό και περνάω υπέροχα στην Ελλάδα. Μου έχει γίνει πρόταση να παραμείνω, όπως προβλέπετε και από το συμβόλαιό μου, ωστόσο, υπάρχουν ορισμένες υπαρκτές δυσκολίες. Για το λόγο αυτό θα τελειώσω αυτή τη σεζόν και στο τέλος θα αποφασίσω τι θα κάνω», απάντησε στη σχετική ερώτηση ο Ισπανός τεχνικός, ενώ ερωτώμενος για ενδεχόμενη μεταγραφική ενίσχυση μες τον Ιανουάριο, είπε: «Αν υπάρχει κάτι πολύ καλό, είναι καλοδεχούμενο. Ωστόσο, είμαστε ικανοποιημένοι από τους παίκτες που έχουμε και θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε με αυτούς».

«Θα ήθελα τον Μέσι»

Λίγο αργότερα στη συνέντευξη Τύπου, ο Βαλβέρδε δεν παρέκκλινε από τα προηγούμενα λεγόμενά του. «Είπαμε ότι στο τέλος της χρονιάς θα μιλήσουμε για την ανανέωση. Είναι αλήθεια ότι ο Ολυμπιακός μου πρότεινε να μείνω όμως και εγώ ζήτησα χρόνο για να το σκεφτώ. Είμαι ευχαριστημένος από τον Ολυμπιακό, όμως θα πρέπει να δούμε πως θα πάμε στο πρωτάθλημα γιατί έχουμε ακόμα πολύ δρόμο. Από την πρώτη στιγμή που ήρθα ήμουν ειλικρινής απέναντι στον Ολυμπιακό, όπως και η ομάδα απέναντι σε μένα. Δεν περιμένω άλλη προσφορά και δεν ασχολούμαι με τις φήμες που υπάρχουν στην Ισπανία. Θα λάβω σοβαρά υπόψη μου την επαγγελματική και την προσωπική μου ζωή», είπε σχετικά.

Όσο για το ματς με την Ξάνθη; «Είναι σαφές ότι σήμερα αντιμετωπίσαμε μια πολύ καλή ομάδα που είχε πολλές ευκαιρίες για να σκοράρει. Όμως και εμείς είχαμε ευκαιρίες. Μπορούσαμε να κάνουμε το 3-1 και να είχαμε ένα πιο εύκολο παιχνίδι. Όταν προηγείσαι πρέπει να είσαι προσεκτικός γιατί ανά πάσα στιγμή στο πρωτάθλημα μπορεί να σε ισοφαρίσουν και να χάσεις βαθμούς. Σήμερα είχαμε την πίεση γιατί μέχρι το τέλος φαινόταν ότι προσπαθούσαν για την ισοφάριση, όμως η αλήθεια είναι ότι εμείς ήμασταν πιο κοντά στο τρίτο γκολ παρά η Ξάνθη στο δεύτερο», σημείωσε και συμπλήρωσε:

«Το να κερδίζεις το πρωτάθλημα δεν σημαίνει ότι πρέπει να κερδίζεις πάντα 4-0 ή 5-0, στο ποδόσφαιρο πρέπει να ιδρώνεις και να προσπαθείς. Χάσαμε αρκετές ευκαιρίες, χάσαμε ένα πέναλτι και αυτό είναι κάτι πολύ σημαντικό. Θα ήταν βολικό πριν από κάθε πέναλτι να ρωτάγαμε τον αντίπαλο τερματοφύλακα τι ξέρει για τον Γκαλέτι. Το μόνο που θα ήταν πρόβλημα ο Γκαλέτι να μην έχει αυτοπεποίθηση. Από την στιγμή που έχει αυτοπεποίθηση τον εμπιστευόμαστε. Δεν εκτελεί τα πέναλτι μόνο από τα δεξιά, δεν είναι αυτό το πρόβλημα».

Επίσης, μίλησε:
Για τον Κοβάσεβιτς: «Ο Ντάρκο έχει πρόβλημα. Είναι ένα πρόβλημα που έχει εκ γενετής. Χθες είχε ένα πρόβλημα με την υπέρταση και για αυτό έμεινε εκτός αποστολής. Αντιμετωπίζει ένα πρόβλημα στο αίμα, που ανεβάζει την αρτηριακή πίεση. Θα γίνουν διάφορες εξετάσεις τις επόμενες ημέρες».
Για τις μεταγραφές: «Είναι καθαρά θέμα της ομάδας μας. Αν κάποιος μπορεί να βοηθήσει, σίγουρα θα θέλουμε να τον φέρουμε. Για παράδειγμα θέλουμε τον… Μέσι. Δεν χρειάζεται να μιλάμε για παίκτες και για ποιες θέσεις χρειαζόμαστε. Φανταστείτε αν πω εγώ για τερματοφύλακα, πως θα νιώθει ο Αντώνης. Ο Λεντέσμα είναι κλεισμένος μέχρι τον Ιούνιο οπότε δεν υπάρχει περίπτωση να έρθει».

Δεν υπάρχουν σχόλια: