Δευτέρα, Ιανουαρίου 19, 2009

Hρακλής: Παρελθόν ο Κωνσταντίνου


Σύντομο ήταν το δεύτερο πέρασμα του Μιχάλη Κωνσταντίνου από τον Ηρακλή, αφού κράτησε μόλις έξι μήνες. Η διοίκηση του συλλόγου ανακοίνωσε την από κοινού λύση συνεργασίας με τον παίκτη που θα συνεχίσει την καριέρα του στην Κύπρο.

Ο Μιχάλης Κωνσταντίνου ανακοίνωσε μάλιστα σχετικά: «Οικογενειακοί και προσωπικοί λόγοι με αναγκάζουν να συνεχίσω την καριέρα μου στη χώρα μου. Ο δεσμός μου με τον Ηρακλή είναι γνωστός και πιστεύω ότι με την παρουσία μου βοήθησα, όσο μπορούσα, να βρει η ομάδα τον δρόμο της.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τον αγνό φίλαθλο κόσμο του Ηρακλή, την Διοίκηση και, προσωπικά, τον Πρόεδρό της, κ. Αντώνη Ρέμο, τον Προπονητή, κ. Κατσαβάκη και τους συμπαίκτες μου. Ο Ηρακλής βρήκε τον δρόμο του, η καρδιά μου θα είναι πάντα κοντά στην Ομάδα και εύχομαι πάντα επιτυχίες
»

Ο Κωνσταντίνου από στιγμή σε στιγμή υπογράφει στην Ομόνοια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: