Παρασκευή, Μαρτίου 06, 2009

Λέτο: "Θέλω να μείνω"

Ο Λέτο σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα "Sportday", επαναλαμβάνει την πρόθεση του να μείνει στον Ολυμπιακό και αποκαλύπτει ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα με τον Βλαβέρδε:

"Έχω μείνει έκπληκτος από τα πάντα: τον σύλλογο, την αγάπη του κόσμου, τη χώρα. Δεν ξέρω ακόμα τι θα συμβεί αλλά θα ήθελα να συνεχίσω να παίζω στον Ολυμπιακό.

Γιατί να τσακωθώ με τον προπονητή μου. Ενοχλήθηκα έντονα όταν με έκανε αλλαγή στον αγώνα με τον Πανθρακικό. Κλότσησα ένα μπουκάλι νερό πάνω στα νεύρα μου. Αυτά συμβαίνουν στο ποδόσφαιρο. Μετά μίλησα με τον προπονητή μου και διευθετήσαμε το πρόβλημα. Ήταν μόνο μια διαφορά της στιγμής. Τίποτε περισσότερο. Γράφονται υπερβολικά πράγματα. Υπήρξε μια στιγμή έντασης, αλλά από την πρωτή στιγμή έδειξα διάθεση μεταμέλειας και πλέον δεν θεωρώ ότι υπάρχει κανένα πρόβλημα μεταξύ μας
".

Ο Λέτο αναγνωρίζει ότι έχει πτώση στην απόδοση του το τελευταίο χρονικό διάστημα, ωστόσο, επαναλαμβάνει την πρόθεση του να μείνει στον Ολυμπιακό και τη νέα σεζόν: "H αθλήθεια είναι αυτή. Τον τελευταίο μήνα του περασμένου έτους ήμουν στα φόρτε μου. Ότι έκανα μου έβγαινε στο γήπεδο. Μετά έπεσα δεν μπορώ να το εξηγήσω. Γι αυτό έχασα την θέση μου στην 11αδα, αλλά θα συνεχίσω να δουλεύω για να επιστρέψω εκεί που είχα μείνει.

Εξαρτώμαι από την απόφαση της Λίβερπουλ. Η ομάδα έχει μονίμως έναν απεσταλμένο για να βλέπει πως πηγαίνω. Ο Ράφα με παίρνει τηλέφωνο ανά δύο εβδομάδες για να μαθαίνει νέα σχετικά με το αγωνιστικό μου επίπεδο. Αυτοί έχουν τον πρώτο λόγο, αλλά επιμένω ότι δεν έχω κανένα πρόβλημα να συνεχίσω στον Ολυμπιακό
".

Δεν υπάρχουν σχόλια: