Δευτέρα, Μαΐου 18, 2009

Μπομπό: «Μεγάλη ομάδα, θα ερχόμουν ευχαρίστως»

ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ

«Φυσικά και γνωρίζω για το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού. Θα το χαρακτήριζα μάλιστα κάτι περισσότερο από απλό ενδιαφέρον. Είμαι ενήμερος για τις επαφές που έχει κάνει με τους μάνατζέρ μου»
, είπε αρχικά στην εφημερίδα «Εξέδρα» ο Μπόμπο και πρόσθεσε: «Γνωρίζω ότι ο Ολυμπιακός είναι μεγάλη ομάδα που αγωνίζεται συνέχεια στο Τσάμπιονς Λιγκ. Ξέρω και τους Βραζιλιάνους που παίζουν εκεί, αλλά όχι προσωπικά. Τον Λεονάρντο, τον Ντουντού και καλύτερα τον Ντιόγκο, που είναι πολύ ταλαντούχος και ανερχόμενος».

«Θα με ενδιέφερε πολύ»

Στη συνέχεια, ο 24χρονος άσος έχει πιο αποκαλυπτικός: «Θα με ενδιέφερε πολύ να παίξω σε μια ομάδα τέτοιου επιπέδου, αν και ήδη παίζω στη Μπεσίκτας, που είναι και αυτή μεγάλη ομάδα. Δεν μπορώ να πω κάτι περισσότερο, γιατί ό,τι και να πω θα είναι υποθετικό, μια και δεν πρόκειται να υπάρξουν εξελίξεις προτού ολοκληρωθεί το τουρκικό πρωτάθλημα. Στόχος μου είναι να πάρω το πρωτάθλημα και μετά θα μπορέσω να ασχοληθώ πιο ήρεμος με το μέλλον μου».

Και στο τέλος παραδέχθηκε: «Είμαι επαγγελματίας ποδοσφαιριστής και πάντοτε με ενδιαφέρει να προχωράω την καριέρα μου. Αν ο Ολυμπιακός με θέλει πραγματικά και η Μπεσίκτας με πουλάει -κάτι για το οποίο δεν έχω ενημερωθεί- με ευχαρίστηση θα ερχόμουν στον Ολυμπιακό».

Δεν υπάρχουν σχόλια: