Πέμπτη, Μαΐου 14, 2009

Βγενόπουλος: «Με φυστίκια αγοράζεις μαϊμούδες»!

«Όταν πληρώνεις φιστίκια, αγοράζεις μαϊμούδες»! Αυτή είναι μια από τις χαρακτηριστικές αποστροφές των σημερινών δηλώσεων του Ανδρέα Βγενόπουλου, οποίος παρουσιάζεται αρνητικός στο ενδεχόμενο να συναντηθούν οι μεγαλομέτοχοι του Παναθηναϊκού, για να συζητήσουν και να καταλήξουν σε κάποιες συγκεκριμένες θέσεις.

Ο «Mr. MIG» σχολίασε ότι απορρίπτει την πρόταση του προέδρου της ΠΑΕ, Νίκου Πατέρα, για... καφέ και κουβέντα μεταξύ των μελών του πολυμετοχικού σχήματος, αφού οι δικές του προτάσεις έχουν κατατεθεί από τον Απρίλιο!

«Έχω εκφράσει τις απόψεις μου από τις 29 Απριλίου μετά τη συνάντηση των μετόχων. Δεν μαθαίνουμε από τα λάθη του παρελθόντος. Πότε περιμένουμε για να καθορίσουμε το μπάτζετ. Όταν πληρώνεις φυστίκια, αγοράζεις μαϊμούδες. Είχα πει ότι πρέπει να επιλέξουμε από τώρα πρόεδρο για τη νέα χρονιά τον κ. Πατέρα με αυξημένες μάλιστα αρμοδιότητες και να συνεχίσουμε προπονητή τον Χενκ Τεν Κάτε και διευθυντή ποδοσφαίρου τον Κώστα Αντωνίου που ήταν παρόντες στη συνάντηση.

Μας είχαν πει τότε τι δεν πήγε καλά. Δεν χρειάζεται να ακούσω τίποτε άλλο. Επίσης είχα πει ότι πρέπει να αποφασισθεί το μπάτζετ της νέας περιόδου. Τίποτα από αυτά δεν εισακούσθηκε κυρίως απο τον κ. Βαρδινογιάννη
», είπε αρχικά μέσω της ραδιοφωνικής συχνότητας του «NOVAΣπορ FM 94,6» ο εκ των μεγαλομετόχων της ΠΑΕ, συμπληρώνοντας για τη σειρά προσωπικών επιθέσεων (όπως τις χαρακτήρισε), που δέχτηκε:

«Στις δικές μου ξεκάθαρες προτάσεις ως απάντηση ήρθε μια σειρά προσωπικών επιθέσεων. Υπήρξε φημολογία για παράδειγμα ότι θέλω να αγοράσω την ΑΕΚ και όλα αυτά για να με μειώσουν στα μάτια των φίλων του Παναθηναϊκού. Θέλω να είμαι μέλος μια νικήτριας ομάδας. Αυτό που χρειάζεται είναι να δοθούν χρήματα για ποδοσφαιριστές κλάσεως που θα βοηθήσουν την ομάδα να πάει ψηλά».

Ο κ. Βγενόπουλος μίλησε ακόμη για:

Το ενδεχόμενο να αποχωρήσει από το πολυμετοχικό σχήμα: «Έχω κάνει δημόσιες δηλώσεις, τις οποίες μπορείτε να τις ερμηνεύσετε. Σας τις υπενθυμίζω. Είχα πει πως είμαι ασύμβατος με το χώρο. Η έλλειψη σοβαρότητας, τα γελοία παρασκήνια και η γενική απροθυμία να αντιμετωπιστεί η φραστική βία, κάτι που με ενοχλεί πολύ. Όλα αυτά με τοποθετούν εκτός του χώρου και κάνω μια υπομονή να στηρίξω την κοινή προσπάθεια μήπως και υλοποιήσουμε τα Παναθηναϊκά μας οράματα. Και παράλληλα, στην πιο πρόσφατη ανακοίνωσή μου έχω πει ότι δεν πρόκειται να είμαι στον Παναθηναϊκό για να δίνω άλλοθι σε όσους επιθυμούν να συνεχιστεί η μιζέρια της τελευταίας δεκαετίας. Η μοναδική περίπτωση να παραμείνω στον Παναθηναϊκό, τουλάχιστον, να τον βοηθάω, χωρίς να θεωρώ ότι παραμένω μέσα στον χώρο αυτό που είμαι ασύμβατος είναι εάν έβλεπα ότι παίρνονται σωστές αποφάσεις και είμαι μέρος μίας –να το πω στα αγγλικά- Ι would be a part of a winning team. I cannot be a part of a losing team. Άρα αυτή τη συγκεκριμένη στιγμή τα πράγματα είναι απλά. Διατηρείς την προσπάθειά σου και τα στελέχη σου και από την άλλη πλευρά βάζεις χρήματα και παίρνεις ποδοσφαιριστές. Ποδοσφαιριστές κλάσεως, που μπορούν να βοηθήσουν τον Παναθηναϊκό να πάει ψηλά. Εάν τελικά οι αποφάσεις οι οποίες θα ληφθούν δεν είναι ικανοποιητικές για μένα δεν θεωρώ ότι έχω κάποιο χώρο μέσα σε αυτό το σχήμα».

Τη δημιουργία μιας μεγάλης ομάδας και τον τρόπο να γίνει αυτό: «Και δεν μπορώ να δεχθώ αυτά που λέγονται ότι: οι ομάδες χτίζονται. Αυτό είναι γεγονός. Αλλά ανάλογα με το υλικό που έχεις την χτίζεις για να πάει δέκα μέτρα ή για να πάει εκατό μέτρα. Στο μπάσκετ μετά από πέντε χρόνια αποτυχιών ήρθε η έκτη και μετά γίναμε κυρίαρχοι στην Ευρώπη. Αλλά τότε τι κάναμε; Το μπάσκετ φτιάχτηκε με τις πράσινες ακαδημίες; Παίρναμε τους παιχταράδες που κυκλοφορούσαν εκείνη τη στιγμή στην Ευρώπη και ορισμένους από την Αμερική. Πώς ο Παναθηναϊκός στο ποδόσφαιρο θα κάνει κάτι διαφορετικό για να υλοποιήσουμε τα οράματά μας, εάν δεν γίνουν μεγάλες μεταγραφές; Είναι προφανές».

Το ενδεχόμενο να αγοράσει την ΠΑΕ: «Να ζητήσω την εταιρεία δεν υπάρχει τέτοιο θέμα. Μέσα από αυτή την παραφιλολογία έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι εγώ θέλω να αγοράσω τον Παναθηναϊκό. Δεν ξέρω αν θα ήταν θεμιτό για εσάς. Εγώ δεν ξεκίνησα με αυτές τις προϋποθέσεις. Εγώ ξεκίνησα να υπάρχει μία συνεργασία παραγόντων που θέλουμε το καλό του Παναθηναϊκού και με κάποια συμφωνία ότι οι μέτοχοι δεν θα επεμβαίνουν στα διοικητικά και πως θα έχουμε έναν πρόεδρο ο οποίος θα αποφασίζει. Είχα δε, τον ρομαντισμό στην αρχή της πολυμετοχικότητας να κάνω και μία δήλωση στους δημοσιογράφους και να πω: «εμένα τώρα ξεχάστε με, μετά από έναν χρόνο… ».

Τις «κατηγορίες» για παρεμβάσεις: «Τις αποδέχομαι (τις κατηγορίες για παρεμβάσεις) και δηλώνω ένοχος. Απλώς δεν υπήρχε η δυνατότητα να κάνω κάτι το διαφορετικό. Σας θυμίζω ότι η πρώτη μου παρέμβαση ήταν όταν με το που ξεκίνησε το πρωτάθλημα άρχισαν το Derby, η Πράσινη και άλλοι και έλεγαν για τον ΤενΚάτε, είχε δημιουργηθεί ένα κλίμα παραμονές του αγώνα με τον Πανιώνιο –με απόλυτη αμφισβήτηση του προπονητή και τους παίκτες εκνευρισμένους με τον προπονητή- πηγαίναμε στη Νέα Σμύρνη. Και ο πρόεδρος έλειπε στην Αμερική. Θεώρησα –όπως κάνω πάντοτε όταν θέλω να βοηθήσω κάτι να πετύχει- πως ήμουν υποχρεωμένος να κάνω μια παρέμβαση να στηρίξω τον προπονητή. Διαφορετικά πηγαίναμε για διάλυση. Λοιπόν, μετά από αυτό οι παρεμβάσεις μου ήταν, τρεις ανακοινώσεις και τρεις δημόσιες εμφανίσεις. Όλες αυτές είχαν μία σκοπιμότητα να κρατηθούμε μέσα στο σχεδιασμό μας. Γιατί, οι άλλοι μέτοχοι ναι μεν δεν μιλάνε, αλλά υπάρχουν άλλοι τρόπο που εκφράζονται απόψεις. Και αυτές δεν ήταν συμπολιτευτικές».

Τα χρήματα που υπάρχουν στην ΠΑΕ: «Συμφωνία με την έννοια συγκεκριμένων αριθμών, για τα χρήματα που θα βάλουμε, δεν υπήρχε. Τουλάχιστον υπήρχε ένα …understanding από εμένα. Μπορεί κάποιος να πει ότι είχα καταλάβει λάθος. Θεώρησα πως όταν βάζαμε 65 εκατ. στον Παναθηναϊκό. Στα οποία προστέθηκαν άλλα 25 εκατ. από το Τσάμπιονς Λιγκ, δηλαδή, συνολικά 90 εκατ. αυτά δεν θα βάζαμε για να πληρώνουμε παχυλούς μισθούς στην ΠΑΕ, ούτε για άλλους λόγους. Αυτά τα βάλαμε για να ενισχύσουμε το ποδοσφαιρικό τμήμα και να πετύχουμε τους στόχους μας. Από αυτά τα 90 εκατ. έχουν φύγει μέχρι στιγμής 25 εκατ. Θέλετε να πούμε ότι κάποια από αυτά δεν χρησιμοποιήθηκαν σωστά. Ωραία! Πετάξαμε και δέκα. Από τα 25 μέχρι τα 90, είναι 65. Λοιπόν, δεν πρέπει να βάλουμε λεφτά στην ομάδα».

sportdog

Δεν υπάρχουν σχόλια: