Κυριακή, Μαΐου 31, 2009

Γιουβέντους: Τέλος ο Νέντβεντ

Παρελθόν από τη Γιουβέντους θα αποτελέσει το καλοκαίρι ο Πάβελ Νέντβεντ. Ο Τσέχος ανακοίνωσε μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του συλλόγου ότι το παιχνίδι με τη Λάτσιο την Κυριακή θα είναι το τελευταίο με την "μπιανκονέρο" φανέλα.

"Μετά από οκτώ χρόνια στην Γιουβέντους ήρθε η ώρα να αποχαιρετήσω και να ευχαριστήσω τους φίλος της ομάδας για το διάστημα που περάσαμε μαζί. Εδώ κατάφερα να κατακτήσω τέσσερα πρωταθλήματα, όμως και την "χρυσή μπάλα". Από την Δευτέρα θα σκεφτώ το μέλλον μου. Θέλω να ευχαριστήσω την γυναίκα μου και τα παιδιά μου που όλα αυτά τα χρόνια με στήριξαν και με βοήθησαν να πετύχω τους στόχους μου. Θα έχω στην καρδιά μου πάντα την Γιουβέντους και την οικογένεια Ανιέλι. Η αποχώρηση μου δεν έχει να κάνει με οικονομικούς λόγους", αναφέρει στην ανακοίνωσή του ο Νέντβεντ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: