Τετάρτη, Μαΐου 20, 2009

Χαμός στην Τουρκία για τον Μπομπό !!!

Πραγματικά χαμός έγινε στην Τουρκία κατά τη χθεσινή ημέρα με απανωτά δημοσιεύματα για τον Μπομπό! Σύσσωμος ο Τύπος της χώρας θεωρεί σχεδόν δεδομένη τη μετακίνηση του Βραζιλιάνοι επιθετικού στον Ολυμπιακό, ενώ ο ίδιος ο παίκτης, για πρώτη φορά, δείχνει τάσεις φυγής από την Μπεσίκτας.

Ας ξεκινήσουμε από τις δηλώσεις του 24χρονου ποδοσφαιριστή, ο οποίος πέρα από τα τετριμμένα, είπε το εξής, το βράδυ της Τρίτης: «Εγώ δεν είπα ότι θα πάω στον Ολυμπιακό. Περιμένω να τελειώσει το πρωτάθλημα και μετά θα αποφασίσω. Δεν έχω πάρει ακόμη την απόφασή μου. Η Μπεσίκτας είναι μεγάλη ομάδα, αλλά εγώ είμαι επαγγελματίας και είτε στην Μπεσίκτας παίξω του χρόνου, είτε στον Ολυμπιακό, θα είμαι ευχαριστημένος».

Κλειδί ο Νόμπρε

Λόγω ενός προσωπικού προβλήματος του αρχι-μάνατζερ Χουάν Φίχερ, εξελίξεις στο θέμα αναμένονται από βδομάδα. Κι αυτό γιατί ο ιδιοκτήτης της εταιρείας μάνατζερ που εκπροσωπεί τον Μπομπό ανέβαλε την άφιξή του στην Ελλάδα (σ.σ. ήταν προγραμματισμένη για την αύριο) για τις αρχές της άλλης βδομάδας. Στον Ολυμπιακό είναι αισιόδοξοι για την υπόθεση, γιατί όπως έχουμε ξαναγράψει θεωρούν ότι ο Φίχερ μπορεί να «τα κανονίσει» έτσι με τους Τούρκους ώστε να έρθει ο παίκτης στο λιμάνι.

Όπως έγινε γνωστό, στην εταιρεία του Φίχερ ανήκει και ο άλλος επιθετικός της Μπεσίκτας, ο Μάρτσιο Νόμπρε, ο οποίος αποτελεί μέγιστο είδωλο για την πρωτοπόρου του τουρκικού πρωταθλήματος και του οποίου το συμβόλαιο έληγε το προσεχές καλοκαίρι. Ωστόσο, με αποφασιστική παρέμβαση του Φίχερ, ο παίκτης ανανέωσε, κάτι που ικανοποίησε ιδιαίτερα τον πρόεδρο των «μαύρων αετών», Ντεμιρορέν.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ως αντάλλαγμα ο Φίχερ του ζήτησε να αφήσει τον Μπομπό να φύγει (αν έρθει πρόταση από τον Ολυμπιακό), δεσμευόμενος ότι θα του φέρει άλλον παίκτη στη θέση του. «Είναι μία καλή ευκαιρία για τον Μπομπό να πάει σε άλλη ομάδα και να κάνει ένα καλύτερο συμβόλαιο», φέρεται να είπε στον πρόεδρο της Μπεσίκτας.

Τι γράφουν οι Τούρκοι

Όσον αφορά τον τουρκικό Τύπο, όπως προλογίσαμε, γίνεται ένας γενικός χαμός. Σας παραθέτουμε τι γράφουν μερικές από τις γνωστές τουρκικές εφημερίδες...

Sabah: Φιλοξενεί τις ακόλουθες δηλώσεις του παίκτη: «Δεν έχω δεχθεί καμία επίσημη πρόταση. Ότι γνωρίζει προέρχεται από τον Τύπο και το μάνατζερ μου. Ξέρω πώς γίνεται το παιχνίδι. Εγώ είμαι ευχαριστημένος εδώ και μοναδικός μου στόχος αυτή τη στιγμή είναι η κατάκτηση του πρωταθλήματος. Αν, όμως, Ολυμπιακός και Μπεσίκτας τα βρούνε, τότε θα καθίσω κι εγώ στο τραπέζι για να δω τι θα γίνει. Σίγουρα ο Ολυμπιακός είναι μεγάλος σύλλογος, που συμμετέχει στο Τσάμπιονς Λιγκ, αλλά και η Μπεσίκτας είναι κοντά στο να παίξει σε αυτή τη διοργάνωση του χρόνου».



Milliyet: Ο προπονητής της Μπεσίκτας ζήτησε από τον πρόεδρο της Μπεσίκτας, αν πωληθεί ο Μπομπό, να ζητήσει 7-8 εκ. ευρώ, προκειμένου να υπάρχουν χρήματα για την αγορά του αντικαταστάτη του. Παράλληλα, υπάρχουν κι άλλες δηλώσεις του 24χρονου στράικερ, ο οποίος τονίζει: «Το να πάω στην Ελλάδα θα ήταν όμορφο. Γνωρίζω πόσο μεγάλος σύλλογος είναι ο Ολυμπιακός και ότι έχει έρθει σε επαφή με τον μάνατζέρ μου. Ωστόσο, δεν βιάζομαι να αποφασίσω. Είμαι συγκεντρωμένος στις υποχρεώσεις της ομάδας μου για να πάρουμε τον τίτλο».



Hurriyet: Το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού μπορεί να μην είναι επίσημο, ωστόσο είναι το δυνατό απ’ όλους τους συλλόγους που φέρονται να θέλουν τον παίκτη. Βέβαια, η πρόταση του δεν είναι τόσο καλή. Πέρυσι, η Ντιναμό Κιέβου πρόσφερε 7.5 εκ. ευρώ, αλλά η Μπεσίκτας είχε πει «όχι». Οπότε, τα 4.5 εκ. ευρώ που δίνει η ελληνική ομάδα δεν θα γίνουν αποδεκτά, με τη διοίκηση της Μπεσίκτας να απαιτεί τουλάχιστον 8 εκ. ευρώ.



Fantik: Οι Έλληνες θα πάρουν τον Μπομπό. Το Σάββατο θα γίνει συνάντηση στην Αθήνα μεταξύ Ολυμπιακού, Φίχερ και Κλέμπερ Κορέα Ζίλιο (μάνατζερ του Μπομπό) και όλα δείχνουν ότι η ελληνική ομάδα θα έρθει στο τέλος του μήνα στην Τουρκία, θα δώσει 4 εκ. ευρώ και θα πάρει τον παίκτη.



sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: