Τετάρτη, Ιουνίου 10, 2009

Μπομπό: Η Μπεσίκτας ψάχνει τον αντικαταστάτη μου... Ενδιαφέρον της Μπενφίκα για Μπομπό !

Oι δηλώσεις του στο ΦΩΣ:

Ξέρω ότι ο κ. Φίχερ έχει μιλήσει με τον Ολυμπιακό και τα έχει βρει μαζί του. Από εκεί και πέρα, όμως, πληροφορήθηκα ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα από την πλευρά της Μπεσίκτας. Θέλω να ξεκαθαρίσω ότι θέλω να έρθω στον Ολυμπιακό. Γνωρίζω τον Ντιόγκο και μου έχουν πει διάφορα για την ελληνική ομάδα. Οι φιλοδοξίες και οι στόχοι που έχει θέσει ο Ολυμπιακός με καλύπτουν απολύτως».

«Εχω κουραστεί...»

Στη συνέχεια, ερωτώμενος για το πώς βλέπει την εξέλιξη της μεταγραφής του, απάντησε: «Η αλήθεια είναι ότι έχω κουραστεί, γιατί η υπόθεσή μου τραβάει περίπου ένα μήνα! Εχω πει επανειλημμένως ότι με ενδιαφέρει ο Ολυμπιακός και πως θα ήθελα να παίξω στην Ελλάδα. Ομως, αν δεν γίνει η μεταγραφή, δεν έχω κανένα πρόβλημα να συνεχίσω στην Μπεσίκτας, γιατί περνάω «σούπερ» στην Κωνσταντινούπολη. Πάντως, θέλω να ξεκαθαρίσει σύντομα το μέλλον μου, γιατί θα αρχίσουν σε λίγες μέρες οι προετοιμασίες των ομάδων».

«Δεν θέλουν να με χάσουν»

Τέλος, ξεκαθάρισε πως έχει γνωστοποιήσει στη Μπεσίκτας την επιθυμία του να αλλάξει περιβάλλον: «Μου είπαν ότι με υπολογίζουν και πώς δεν θέλουν να με χάσουν. Ομως, κατάλαβαν και οι ίδιοι ότι θα με ενδιέφερε η προοπτική να συνεχίσω την καριέρα μου στην Ελλάδα. Επίσημη πληροφόρηση για την πορεία των διαπραγματεύσεων δεν έχω. Πάντως, από τη στιγμή που μαθαίνω από τουρκικές εφημερίδες πως η Μπεσίκτας ήδη ψάχνει τον ποδοσφαιριστή που θα καλύψει το κενό μου, τότε αυτό σημαίνει πως είναι θετική στο να με παραχωρήσει. Ειλικρινά δεν ξέρω τι συμβαίνει, αλλά εγώ είμαι διατεθειμένος να έρθω στην Ελλάδα , το ξαναλέω...».

Ενδιαφέρον της Μπενφίκα για Μπομπό

Η Μπενφίκα είναι ο σύλλογος που κερδίζει έδαφος για την απόκτηση του Μπομπό σύμφωνα με τον τουρκικό Τύπο.

Οι διαπραγματεύσεις με τον Ολυμπιακό δεν ευοδώθηκαν, καθώς ο πρόεδρος της Μπεσίκτας, Γιλντιρίμ Ντεμιρορέν χαρακτηρίζει ασύμφορη την προσφορά που κατατέθηκε για την απόκτηση του Βραζιλιάνου στράικερ.

Ως εκ τούτου κλείνει την πόρτα στους "ερυθρολεύκους" χωρίς να αποκλείεται το ενδεχόμενο ανατροπής των δεδομένων.

Οι "Kάρα Καρταλάρ" φέρονται να έχουν ρίξει τις απαιτήσεις τους στα... 7 εκατομ. ευρώ.

Ο Ουρουγουανός μάνατζερ του 24χρονου άσου, Xουάν Φίχερ αναζητεί εναλλακτικές λύσεις για τον πελάτη του σε Ισπανία, Γαλλία και εσχάτως Ρωσία.

Σημειώνεται, ότι από την περασμένη Δευτερά ο Κίκε Φλόρες αποτελεί παρελθόν από τον πάγκο των Λουζιτανών.

Δεν υπάρχουν σχόλια: