Τετάρτη, Ιουνίου 24, 2009

Λέτο: «Πάω στον Παναθηναϊκό»

Ακόμη μία επιβεβαίωση από τον ίδιο τον ποδοσφαιριστή ήρθε να αποδείξει ότι υπάρχει θέμα και μάλιστα βρίσκεται στο τελικό στάδιο πριν την ολοκλήρωσή του. Ο Σεμπάστιαν Λέτο μίλησε στη «SportDay» και παραδέχτηκε ότι η μετακίνησή του στον Παναθηναϊκό θεωρείται «τελειωμένη»: «Από τη στιγμή που ο Ολυμπιακός αποφάσισε να μην με αγοράσει, έπρεπε να δω το μέλλον μου», τόνισε μεταξύ άλλων ο Αργεντινός μεσοεπιθετικός.

- Πριν από λίγο καιρό είχες πει ότι θέλεις να μείνεις στον Ολυμπιακό και να μην πας στον Παναθηναϊκό…

«Είμαι πολύ κοντά στον Παναθηναϊκό. Είχα πει ότι ήθελα να μείνω στον Ολυμπιακό κι αυτό είναι αλήθεια. Το είχα πει πολλές φορές. Γι’ αυτόν τον λόγο συζητούσα στον Ολυμπιακό. Από τη στιγμή που ο Ολυμπιακός αποφάσισε να μην με αγοράσει, έπρεπε να δω το μέλλον μου. Είμαι επαγγελματίας ποδοσφαιριστής. Ο Ολυμπιακός είχε την ευκαιρία πριν από δύο εβδομάδες που είχε έρθει ο μάνατζερ μου στην Αθήνα. Αρχικά είχε πει στον μάνατζερ μου ότι θα δώσει τα πέντε εκατομμύρια ευρώ και όλα ήταν έτοιμα για να φύγει το φαξ στη Λίβερπουλ. Ξαφνικά άλλαξε η απόφαση και από τότε δεν έγινε κάτι. Από τη στιγμή που τελείωσε η υπόθεση με τον Ολυμπιακό, είμαι παίκτης της Λίβερπουλ και όχι του Ολυμπιακού. Πρέπει να δω τι θα κάνω, που θα αγωνιστώ. Ο Παναθηναϊκός είναι επίσης μεγάλη ομάδα στην Ελλάδα και έχει τη δυνατότητα να παίξει στο Τσάμπιονς Λιγκ».

- Αυτή η προοπτική είναι σημαντική για σένα;

«Ναι, θέλω να αγωνιστώ σε αυτή τη διοργάνωση και ο Παναθηναϊκός είναι ομάδα που μπορεί να διεκδικήσει τη συμμετοχή της σε αυτή. Ξέρω την Ελλάδα, είναι ωραία χώρα και ο Παναθηναϊκός είναι μία από τις μεγάλες ομάδες. Δεν έχω κανένα πρόβλημα και μου αρέσει η προοπτική να αγωνιστώ στον Παναθηναϊκό».

Δεν υπάρχουν σχόλια: